تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
با اعلام رسمی شرکت سونی در وبسایت PlayStation Blog، تجربه‌ی بخش آنلاین بازی‌ها برای دارندگان کنسول‌های پلی استیشن در ابتدای هفته‌ی بعد رایگان خواهد بود.
تجربه‌ بخش آنلاین بازی‌های پلی‌استیشن برای مدت محدودی رایگان می‌شود
به گزارش مردم فردا،دارندگان پلی استیشن برای ورود به بخش آنلاین و چندنفره‌ی بازی‌ها نیازمند تهیه‌ی اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus) هستند. هر از چند گاهی، سونی این قابلیت را به مدتی محدود، رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اکنون، مشخص شده است که ابتدای هفته‌ی آینده، چنین اتفاقی خواهد افتاد و اگر از مشترکین پلی استیشن پلاس به حساب نمی‌آیید هم می‌توانید بخش آنلاین بازی‌هایتان را تجربه کنید.

سونی می‌گوید که قصد دارد جشنواره‌ای با نام PlayStation Plus Festival of Play را آغاز کند و از این طریق، تجربه‌های نو و جذابی را به آن‌ها ارائه دهد. این جشنواره شامل تجربه‌ی محدود God of War Ragnarok، اعمال تخفیف‌هایی بر برخی از بازی‌ها، اهدای هدیه و مسابقات مختلف می‌شود. بیش‌تر موارد یادشده برای مشترکین پلی استیشن پلاس در دسترس است. با این حال، سایر کاربران نیز می‌توانند در روزهای 18 و 19 فوریه (29 و 30 بهمن) به رایگان بخش آنلاین بازی‌ها را تجربه کنند. اگر هم از قبل اشتراک این سرویس را تهیه کرده‌اید، می‌توانید از خدماتی که پیش‌تر ذکر شد بهره ببرید.
https://mardomefarda.ir/vdcgyu9q.ak93t4prra.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما