تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰
جالب است ۰
آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس در پنج رنگ و آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس در چهار رنگ عرضه می‌شوند. تمامی مدل‌های آیفون ۱۵ را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.
رنگ‌بندی کامل خانواده آیفون ۱۵ را در این رندرها ببینید
به گزارش مردم فردا،هفته‌ی گذشته گزارش‌های متعددی درباره‌ی رنگ‌بندی گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۵ منتشر شد و اکنون وب‌سایت 9to5Mac رندر گوشی‌های جدید اپل را در تمامی رنگ‌های شایعه‌شده تولید کرده است.

رندرهای جدید با دقت بسیار بالا ساخته شده‌اند تا نمایی کلی از طراحی خانواده‌ی آیفون ۱۵ را به‌نمایش بگذارند. ظاهراً در ساخت این رندرها از کدهای رنگی دقیقی که منابع آگاه فاش کرده‌اند بهره گرفته شده است.










بر اساس آنچه افشاگران می‌گویند، اپل دو گوشی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی تولید می‌کند. رندرهای هر مدل را می‌توانید در بالای این پاراگراف مشاهده کنید.









همچنین گفته شده که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و خاکستری در دسترس قرار می‌گیرند. امسال خبری از آیفون طلایی نخواهد بود. رندرهای آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس در بالای این پاراگراف قابل‌مشاهده است.

اپل احتمالاً گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را ۲۱ شهریور رونمایی می‌کند. یکی از مهم‌ترین تغییرات آیفون، خداحافظی با درگاه لایتنینگ و استفاده از درگاه USB-C خواهد بود. ممکن است قیمت آیفون در نسل جدید افزایش یابد. احتمالاً بعداً شاهد افزایش قیمت موبایل برندهای دیگر نیز خواهیم بود.
https://mardomefarda.ir/vdcdzo0x.yt0zj6a22y.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما