تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
طبق جدیدترین گزارش بلومبرگ، اپل درنظر دارد قیمت هر دو مدل پرو سری آینده iPhone 15 خود را افزایش دهد.
افزایش قیمت سری آیفون 15 پرو اپل در گزارش غیررسمی دیگری تأیید شد
به گزارش مردم فردا،با استناد به منابع آشنا با این موضوع ادعا می‌کند که با وجود کاهش پیش‌بینی‌شده مجموع فروش گوشی‌های هوشمند، اپل قصد دارد با افزایش قیمت آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، درآمد کلی خود را افزایش دهد.

افزایش قیمت سری آیفون 15 پرو اپل
این اولین باری نیست که ما شایعاتی را می‌شنویم مبنی‌بر اینکه اپل قصد دارد قیمت مدل‌های آیفون پرو آینده خود را افزایش دهد. شایعه‌ای در ماه می ادعا کرد که ازآنجایی‌که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس تعدادی ویژگی منحصربه‌فرد نسبت‌به مدل‌های استاندارد خواهند داشت، اپل نیاز بیشتری به فاصله انداختن بین نسخه‌های پرو و غیر پرو ازنظر قیمتی در سال جاری می‌بیند.

این افزایش قیمت همچنین در ماه مارس توسط جف پو، تحلیلگر سرشناس فناوری در شرکت سرمایه‌گذاری Haitong International Securities واقع در هنگ‌کنگ، نیز پیش‌بینی‌شده بود.


قیمت آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به‌ترتیب از 999 دلار و 1099 دلار شروع می‌شود، به این معنی که هر افزایش قیمتی برای اولین بار هر دو مدل آیفون رده‌بالا را به بیش از 1000 دلار می‌رساند. همچنین در صورت صحت این شایعه، برای اولین بار از زمان آیفون X اصلی شاید افزایش قیمت آیفون 1000 دلاری و همچنین آیفون 1100 دلاری مکس هستیم.

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر از سری آیفون 15 خود رونمایی کند، اگرچه عرضه مدل‌های پرو ممکن است محدود باشد. شایعه شده است که هر چهار نسخه آیفون جدید دارای پورت USB-C، جزیره پویا و قاب کمی خمیده‌تر هستند، درحالی‌که چندین ویژگی و تغییرات اضافی برای مدل‌های پرو و پرو مکس مانند فریم تیتانیومی و لنز زوم پریسکوپی دوربین شایعه شده است.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل از تأمین‌کنندگان خود می‌خواهد که در سال جاری حدود 85 میلیون دستگاه آیفون 15 تولید کنند که تقریباً مطابق با سال گذشته است.
https://mardomefarda.ir/vdcgn79q.ak9yt4prra.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما