تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
واتس‌اپ حالا روی قابلیت ارسال ویدیوهای HD کار می‌کند.
قابلیت جدید واتس‌اپ: ارسال تصاویر با کیفیت HD
به گزارش مردم فردا،یکی از بزرگ‌ترین معایب واتس‌اپ به ارسال عکس از طریق آن مربوط می‌شود، زیرا پردازشی روی آن‌ها انجام می‌شود که اندازه، وضوح و کیفیت عکس را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. با توجه به همین موضوع، واتس‌اپ حالا ویژگی جدیدی را در دسترس کاربران خود قرار داده که به آن‌ها اجازه می‌دهد تصاویر با کیفیت HD را برای دیگران ارسال کنند.

اولین بار در اوایل تابستان امسال شواهدی از این ویژگی در نسخه بتای واتس‌اپ مشاهده شده بود و حالا همانطور که در گزارش TechCrunch اشاره شده، در دسترس کاربران قرار گرفته است. برای دسترسی به ویژگی جدید ارسال عکس HD، ابتدا باید آخرین نسخه از واتس‌اپ را دریافت کنید تا در صفحه اشتراک‌گذاری عکس، دکمه جدید HD در کنار ابزارهای دیگر مانند چرخش تصویر اضافه شود.

ارسال تصاویر HD با واتس‌اپ

با انتخاب دکمه HD یک صفحه جدید نمایش داده خواهد شد که از طریق آن می‌توانید کیفیت عکس را انتخاب کنید که به‌طور پیش‌فرض گزینه «کیفیت استاندارد» انتخاب شده است. واتس‌اپ می‌گوید که این گزینه پیش‌فرض برای اطمینان از اینکه اشتراک‌گذاری عکس‌ها سریع و قابل‌اعتماد انجام می‌شود، انتخاب شده است و می‌توانید برای ارسال نسخه‌ای با وضوح بالاتری از کیفیت HD استفاده کنید.

همچنین زمانی که یک عکس را به‌صورت HD برای دیگران ارسال کنید، آن‌ها تصویری را دریافت خواهند کرد که یک برچسب HD در گوشه پایین سمت چپ آن دیده می‌شود. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه تمام عکس‌ها از طریق ویژگی رمزگذاری سرتاسری واتس‌اپ محافظت می‌شوند.

ویژگی جدید ارسال تصاویر HD هم‌اکنون در دسترس برخی کاربران قرار گرفته است و انتظار می‌رود تا چند هفته آینده تمام کاربران به آن دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، ماه گذشته در گزارشی گفته شد که واتس‌اپ در حال آزمایش امکان ارسال ویدیوهای باکیفیت است و حالا متا اعلام کرده که در حال توسعه این ویژگی است.
https://mardomefarda.ir/vdchwini.23nvmdftt2.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما