تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰
جالب است ۰
ممکن است بسیاری از افرادی که از گوشی‌های اندرویدی به سراغ دستگاه‌های اپل رفته‌اند، در هنگام تنظیم چند تایمر در آیفون خود با مشکلاتی روبرو باشند! با این وجود، خیلی وقت است که کاربران اندرویدی از قابلیت استفاده از چند تایمر برخوردارند.
اپل قابلیت‌های جدیدی را به iOS 17 می‌آورد!
به گزارش مردم فردا،به تازگی باخبر شدیم که کمپانی اپل قصد دارد این ویژگی را در دستگاه‌های اپل مجهز به iOS 17 فراهم کند! البته کاربران می‌توانند از برنامه سیری نیز استفاده کرده و با آن به تنظیم چندین تایمر بپردازند.

مسلما تنظیم چندین تایمر در دستگاه‌های اپل پیشرفت کوچکی به حساب می‌آید ولی تاکنون موجب خوشحالی بسیاری از کاربران شده است.

در جریان رویداد WWDC 2023 که اخیرا برگزار شد، کریگ فدریگی، مدیر نرم‌افزار شرکت اپل اعلام کرد که بالاخره پس از این همه سال، تنظیم چندین تایمر در iOS 17 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
با این ویژگی، امکان تنظیم چندین تایمر فراهم شده و کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. البته تنها پنج تایمر به صورت همزمان در صفحه قفل دستگاه نشان داده می‌شود.

تنظیم تایمر کار آسانی است. برای این کار، تنها کافی‌ست به برنامه ساعت بروید، روی تب تایمر در پایین بزنید و سپس در ساعت نشان داده شده، تایمر خود را تنظیم کنید. برای استفاده از چند تایمر، بهتر است که آخرین نسخه بتای عمومی iOS 17 را نصب کنید.
البته افرادی که نسخه بتا را نصب می‌کنند، اغلب از درست کار نکردن برخی از برنامه‌ها و کاهش عمر باتری شکایت دارند. برای همین است که نسخه بتا ناپایدار هستند.

اما اگر می‌خواهید نسخه بتای آن را نصب کنید، در ابتدا از اطلاعات دستگاه خود، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس به آدرس www.beta.apple.com بروید و نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کنید.
https://mardomefarda.ir/vdcdjx0x.yt0zx6a22y.html
منبع : آی تی رسان
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما