تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰
جالب است ۰
در جریان رویداد معرفی محصولات جدید شیائومی، این غول فناوری بخش قابل توجهی از برنامه خود را به هوش مصنوعی و محصولات مرتبط با آن اختصاص داد. به گفته لی جان (Lei Jun)، مدیرعامل شرکت شیائومی، نسخه جدید دستیار هوش مصنوعی این شرکت به نام XiaoAi قرار است همراه با قابلیت‌های بی‌نظیر برای رقابت با ChatGPT و Bard در اختیار کاربران قرار گیرد.
شیائومی با هوش مصنوعی XiaoAi به جنگ ChatGPT و Bard می‌رود
به گزارش مردم فردا،حدود دو سال قبل، شیائومی نسخه جدید دستیار هوش مصنوعی خود با نام Xiao Ai 3.0 را معرفی کرد که قابلیت‌های جالبی همچون امکان مکالمه کامل و هشدار زلزله را به همراه داشت.

به گزارش Gizmochina، حالا این غول فناوری چینی در جریان رویداد معرفی محصولات جدید خود که روز گذشته (24 مرداد ۱۴۰۲) برگزار شد، از به‌روزرسانی این دستیار هوش مصنوعی و ادغام قابلیت‌های جدید در آن برای مقابله با چت‌بات‌های بزرگی همچون ChatGPT و Bard خبر داد.

لی جان (Lei Jun)، مدیرعامل شرکت شیائومی، روز گذشته در طی سخنرانی سالانه خود اعلام کرد که شیائومی دستیار هوشمند خود را به یک مدل زبانی بزرگ مولد ارتقا خواهد داد.

XiaoAI برای رقابت با بزرگان صنعت هوش مصنوعی آماده می‌شود!
در این رویداد یک ویدئوی تبلیغاتی در رابطه با XiaoAI به نمایش گذاشته شد که قابلیت‌های جذاب این هوش مصنوعی مولد را به نمایش می‌گذارد. طبق آنچه در این ویدئو نشان داده شد، XiaoAI اکنون می‌تواند به صورت هوشمندان به سؤالات شما پاسخ داده و همچون مدل‌های زبانی ChatGPT و Bard مکالمه کامل و همراه با جزئیات داشته باشد.

علاوه بر این، دستیار هوش مصنوعی شیائومی قادر خواهد بود کپی رایتینگ و حتی تولید محتوای تصویری را با توجه به نیازهای کاربر انجام دهد. از دیگر ویژگی‌های XiaoAI می‌تواند به جمع‌بندی و ترجمه متن‌ها به صورت آنی اشاره کرد.

شیائومی مدعی شده که در محصولات جدید این شرکت XiaoAI نقش اساسی داشته و می‌تواند به کاربر در رابطه با استفاده از قابلیت‌های دستگاه خریداری شده نیز کمک کند. البته مدیرعامل شرکت شیائومی توضیح داد که این مدل زبانی بزرگ فعلاً در مرحله تست و آزمایش قرار دارد.

در نهایت عنوان شد که نسخه جدید دستیار هوش مصنوعی XiaoAI ابتدا برای گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۳، گوشی‌های تاشو میکس فولد ۳، گوشی‌های سری شیائومی ۱۲، گوشی‌های سری ردمی k60 و گوشی‌های سری ردمی K50 عرضه خواهد شد. بلندگوهای برند شیائومی نیز می‌توانند در دور اول آزمایش این هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گیرند.

کاربرانی که علاقه‌مند به استفاده از نسخه آزمایشی XiaoAI هستند و دستگاه واجد شرایط دریافت آن را دارند، می‌توانند درخواست خود را در انجمن اپلیکیشن‌های شیائومی مطرح کرده و یا در نسخه فعلی دستیار صوتی XiaoAI عبارت تجربه مدل بزرگ (Experience the Large Model) را بیان کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcjm8e8.uqeyyzsffu.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما