تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
اطلاعیه سازمان لیگ پیرامون برگزاری نشست خبری، پیامی مهم را در خود داشت.
جنگ سازمان لیگ با پرسپولیس و استقلال علنی شد!
به گزارش مردم فردا،در سالهای گذشته ماجرای کنفرانس‌های مطبوعاتی پیش از بازی، تبدیل به موضوعی مناقشه‌برانگیز در فوتبال ایران شده است. از یک سو غیبت سرمربیان در سالن و از سوی دیگر محل و مجری برگزاری نشست خبری، موضوعات جنجالی فوتبال ایران بوده که حالا با ورود سازمان لیگ همراه شده است.
در حالی که در دو فصل گذشته، پرسپولیس و استقلال به دلیل دریافت امتیاز تبلیغات محیطی، امکان برگزاری نشست خبری در استادیوم اختصاصی یا هتل محل اقامت تیمشان را داشتند اما به نظر می‌رسد حالا سازمان لیگ این امتیاز را از آنها سلب کرده است.
روز گذشته باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: نشست خبری پیش از این دیدار فردا ظهر در ورزشگاه کاظمی انجام می‌شود و سرمربی پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.
جالب اینکه سازمان لیگ بعد از اطلاعیه سرخپوشان، خبری را در خروجی وبسایت خود قرار داد که محل برگزاری نشست خبری را در ساختمان سازمان لیگ اعلام می‌کرد تا به این شکل به خبر سرخپوشان واکنش نشان دهد.
اما به هر حال باشگاه پرسپولیس از خواسته خود کوتاه نیامده و تاکید دارد که نشست خبری باید در ورزشگاه کاظمی و راس همان ساعت برگزار شود.
https://mardomefarda.ir/vdccxsqi.2bqxx8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما