تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۸
جالب است ۰
شهرآورد حساس فینال جام حذفی در حالی از ۱۹:۴۵ آغاز خواهد شد که توجه تمام فوتبال ایران معطوف به این بازی حساس است که اگرچه تعیین‌کننده سهمیه آسیایی نخواهد بود اما یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ محسوب می‌شود.
لحظه به لحظه با دربی فینال حذفی
به گزارش مردم فردا،بر اساس جدول زمانی، درهای ورزشگاه ساعت ۱۴ به روی هواداران باز می‌شود. همچنین دو تیم ساعت ۱۷:۳۰ هتل محل اقامت را به مقصد ورزشگاه ترک خواهند کرد. گرم کردن دو تیم نیز از حوالی ۱۸:۳۰ در چمن ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دربی:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی:
علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.
با ما همراه باشید:
پوشش زنده خبری : 
پلیس اسب سوار در ورزشگاه آزادی مستقر شده است.

تصاویر منتشره از ورزشگاه آزادی حاکی از آن است که ترافیک شدیدی در خیابانهای مجاور ورزشگاه برقرار است.

ساعتی پیش درهای ورزشگاه آزادی به روی تماشاگران باز شد و آنها در سکوهای استادیوم مستقر شدند.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که امروز -چهارشنبه دهم خرداد ماه۱۴۰۲- در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه متروی مربوطه، منتقل می‌کند.
پوستر جالب صفحه رسمی ای اف سی برای شهرآورد پایتخت

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: از 72 زون ورزشگاه آزادی فقط 8 زون نیازمند مقاوم‌سازی هستند و مابقی زون‌ها از نظر سازه‌ای ایمن هستند.
وریا غفوری در حالی امروز و روی سکوهای ورزشگاه آزادی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد که امیر قلعه‌نویی با انتشار این پیام از او تقدیر کرده است.

سازمان لیگ فوتبال ایران فروش بلیت کاغذی در ورزشگاه آزادی و سایر استادیوم‌های کشور را ممنوع کرد.
عکس تیمی پرسپولیس در آخرین دربی. خروج عبدی و ورود عیسی احتمالا تنها تغییر قرمزها خواهد بود.

محسن خلیلی: استقلال خطرناک تر از قبل شده و انگیزه‌های بیشتری برای دربی پیش رو دارد اما باز هم پرسپولیس بازی را خواهد برد. روحیه تیمی و شرایط تاکتیکی تیم خیلی خوب است. همه عوامل باشگاه هم دست به دست هم دادند تا تیم به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان ببرند.

آرمان رمضانی یاغی ترکیب استقلال به شمار می‌رود. او البته شانسی برای حضور در ترکیب ثابت ندارد اما ممکن است همچون شهرآورد قبلی به عنوان بازیکن ذخیره بازی کند.

یکی از گل‌های آفساید تاریخ دربی با شوت ولادیمیر پریموف، مهاجم اوکراینی پرسپولیس به ثمر رسید. شاید اگر این گل در موقعیت سالم زده شده بود، سرنوشت این مهاجم ناکام نیز تغییر می‌کرد.

دربی 100 با حضور بیش از چهل هزار تماشاگر برگزار شد اما جالب است که برای این شهرآورد تنها 35 هزار بلیت به فروش رسیده است.

روزنامه ایران ورزشی جلد ویژه خود برای دربی را به تیتر «بزن به سیم آخر!» اختصاص داده و از تصویر یحیی گل‌محمدی و ریکاردو ساپینتو در جلد خود استفاده کرده است.

با نیمکت‌نشینی امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری در این دربی هم کاپیتان قرمزها خواهد بود.

ارسلان مطهری آخرین گلزن استقلالی شهرآورد محسوب می‌شود. او اگر امروز گلزنی کند به رکورد خاص 5 گل در دربی خواهد رسید.

به گفته مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، امروز احتمالی 10 تا 15 درصد از قرارداد بازیکنان این دو تیم پرداخت خواهد شد.
پس از استوری یحیی گل‌محمدی، سایر بازیکنان پرسپولیس نیز استوری حمایتی یحیی را بازنشر کردند. 

تصویری از پروژه هواداری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیش از شهرآورد.

کری‌خوانی طرفداران استقلال در اطراف ورزشگاه آزادی

سیامک نعمتی، کاپیتان سوم پرسپولیس از لیست 20 نفره سرخپوشان خط خورد.

تصویری از طرفداران استقلال که 1500 کیلومتر برای تماشای دربی تا تهران آمده‌اند.

پیمان یوسفی، گزارشگر مشهور صداوسیما، دیدار پرسپولیس و استقلال را گزارشگر خواهد کرد. این پنجمین گزارش یوسفی در دربی خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس و استقلال با این دو تصویر به استقبال دربی پایتخت رفته‌اند. آبی‌ها از تصویر ساپینتو استفاده کردند و قرمزها با سه ستاره خود، انگیزه برای قهرمانی حذفی را نشان دادند.
 

/
https://mardomefarda.ir/vdce7f8z.jh8voi9bbj.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما