تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
دو هفته تا انتخابات بسکتبال مانده، اما خبری از نامزدهای تایید صلاحیت شده نیست و احتمال تعویق آن وجود دارد.
انتخابات بسکتبال به تعویق می‌افتد؟
به گزارش مردم فردا،طبق اعلام قبلی وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون بسکتبال قرار است روز ۱۹ دی ماه برگزار شود، اما در حالی که تنها حدود دو هفته تا این تاریخ باقی مانده خبری از تایید صلاحیت‌ها نیست و وزارت ورزش هنوز اقدامی برای معرفی نامزدهای نهایی انجام نداده است.
در کنار بسکتبال چند فدراسیون دیگر نیز انتخابات دارند، اما هنوز اسامی نامزدهای آنها نیز اعلام نشده و آنطور که به نظر می‌رسد با این شرایط انتخابات این فدراسیون ها نیز بوی تعویق و انتخاب سرپرست می‌دهد.
چند روز قبل نیز فدراسیون کوهنوردی صاحب سرپرست شد تا این موضوع که گفته می‌شد در دوره جدید وزارت ورزش خبری از انتخاب سرپرست برای فدارسیون ها نخواهد بود، چندان اهمیت نداشته باشد.
بسکتبال از جمله رشته هایی است که امید کسل مدال در بازی‌های آسیایی سال آینده بوده و انتخابی های جام جهانی را هم در پیش دارد و قطعا بی ثباتی لطمه زیادی به برنامه های آن خواهد زد و اگر کار به سرپرستی بکشد، انتخابات به سال آینده می‌کشد و این اتفاق چیزی جز ضرر برای این رشته المپیکی نخواهد داشت.
* دبیر فدراسیون: منتظر تایید صلاحیت‌ها هستیم
صالحیان، دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه چه زمانی تایید صلاحیت‌هت مشخص می‌شود، به فارس گفت: به ما اعلام کرده بودند تا پایان آذر اسامی اعلام می‌شود و ما هم منتظر هستیم.
وی در مورد اینکه احتمال انتخاب سرپرست چقدر است، گفت: خبری از این موضوع نداریم و نمی دانیم چه اتفاقی در آینده می‌افتد و برنامه وزارت ورزش چیست.
https://mardomefarda.ir/vdcf.cdyiw6d1vgiaw.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما