تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
رندرهای جدید آیفون ۱۵ پرو منتشر شدند و نشان می‌دهند این گوشی از لبه‌های گِردتر و دکمه‌های تنظیم‌ صدای لمسی بهره خواهد برد.
رندرهای جدید آیفون 15 پرو منتشر شدند
به گزارش مردم فردا،حدود ۶ ماه از معرفی آیفون ۱۴ می‌گذرد و اکنون بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری، از همین حالا منتظر معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل هستند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد این هیجان، شایعات مرتبط با تغییرات احتمالی در طراحی آیفون ۱۵ باشد.
اپل احتمالاً قصد دارد تغییرات مهمی در طراحی مدل‌ پرو و پرو مکس آیفون ۱۵ اعمال کند. اکنون رندرهای باکیفیتی از آیفون ۱۵ پرو منتشر شده است که ظاهر این دستگاه را از زاویه‌های مختلف نمایش می‌دهند.




از جمله مهم‌ترین تغییرات اعمال‌شده در طراحی آیفون ۱۵ پرو می‌توان به حاشیه‌های باریک‌تر، دکمه‌های لمسی تنظیم صدا و قاب تیتانیومی کاملاً جدید با لبه‌های گِرد اشاره کرد. علاوه‌براین رندرهای جدید این گوشی نشان می‌دهد بار دیگر شاهد افزایش ابعاد ماژول دوربین پشتی آن خواهیم بود.


یکی دیگر از تغییرات آیفون ۱۵ پرو، حذف درگاه لایتنینگ و استفاده از پورت USB-C است که در این صورت برای اولین‌بار شاهد استفاده از این استاندارد در گوشی‌های هوشمند اپل خواهیم بود.




با توجه به رندرهای جدید آیفون ۱۵ پرو، ابعاد این گوشی احتمالاً نسبت‌ به آیفون ۱۴ پرو کوچک‌تر خواهد بود و لبه‌های گرد باعث خواهد شد کاربران احساس بهتری از در دست گرفتن این گوشی تجربه کنند.
در نهایت، تصاویر جدید منتسب‌ به آیفون ۱۵ پرو نشان می‌دهند این گوشی در رنگ جدید قرمز نیز عرضه خواهد شد که نسبت‌ به آیفون‌های قرمز قبلی، تیره‌تر به‌نظر می‌رسد. انتظار داریم سری آیفون ۱۵ در ماه سپتامبر سال جاری رسماً معرفی شوند.
https://mardomefarda.ir/vdceov8z.jh8f7i9bbj.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما