تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
واتس‌اپ به شکل منظم در حال ارائه به‌روزرسانی‌های جدید است. هر چند مانند اینستاگرام این آپدیت‌ها با فاصله زمانی عجیب قابلیت‌های جدید را به دست کاربر می‌رساند، اما به هر حال روندی است که در حال طی شدن بوده و بودنش بهتر از نبودنش خواهد بود.
طراحی جدید واتس اپ با زبان طراحی Material Design 3 عرضه می‌شود
به گزارش مردم فردا،در جدیدترین گزارش‌ها پیرامون Whatsapp می‌شنویم که طراحی جدید واتس اپ با زبان طراحی Material Design 3 عرضه می‌شود.

طراحی جدید واتس اپ با زبان طراحی Material Design 3
در حال حاضر Whatsapp در حال تغییر کامل است تا با جدیدترین دستورالعمل‌های طراحی Google مطابقت داشته باشد. در گذشته، واتس‌اپ iOS و اندروید از دیدگاه‌های طراحی متمایز پیروی می‌کردند، اما این شرکت در تلاش است تا یک تجربه برنامه‌ای منسجم و یکنواخت را در هر دو پلتفرم ایجاد کند.

تغییرات جدید شامل منوهای گرد و نوار پیمایش پایین می‌شود
جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ بتا با نسخه 2.23.15.24 از طریق Google Play برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است. این به‌روزرسانی با پیروی از دستورالعمل‌های طراحی Material Design 3 گوگل، پیشرفت‌های خوبی را در ظاهر برنامه به ارمغان می‌آورد.

این بهبودها شامل یک نوار ناوبری با طراحی متفاوت، یک دکمه شناور جدید و منوهای با لبه‌های گردتر است. این تغییرات در ابتدا برای گروه محدودی از کاربران در دسترس بود اما اکنون با این به‌روزرسانی به تعداد بیشتری از آزمایش‌کنندگان بتا رسیده است.

در نگاه اول تشخیص تفاوت طراحی بین این دو تصویر شاید کار سختی باشد. با این‌حال اگر کمی تمرکز کنید می‌توانید چندین تغییر را شناسایی کنید.
https://mardomefarda.ir/vdcenv8z.jh8owi9bbj.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما