تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
بر اساس گزارش‌ها و شایعات مختلف، گوشی‌های سری آیفون 15 و آیفون 15 پرو قرار است با ویژگی‌های تازه‌ای در طراحی ظاهری وارد بازار شوند. بر اساس تصاویر پوشش نمایشگر آیفون 15 که به تازگی افشا شده، مدل‌های آیفون 15 نیز به داینامیک آیلند مجهز شده‌اند و مدل‌های پرو حاشیه‌های بسیار نازکی دارند. با ادامه خبر همراه ما باشید.
تصویری تازه از طراحی سری آیفون 15 منتشر شد؛ داینامیک آیلند برای همه مدل‌ها
به گزارش مردم فردا،شایعات از بهبود وضعیت طراحی گوشی‌های پرچم‌دار اپل سری آیفون 15 حکایت دارند. بر اساس تصاویری که به تازگی از محافظه شیشه‌ای نمایشگر 4 مدل آیفون منتشر شده، iPhone 15 در مدل‌های غیر پرو نیز از داینامیک آیلند برخوردار خواهد بود. 
داینامیک آیلند برای همه مدل‌های آیفون 15
تصاویر منتشر شده توسط افشاگر مطرح Ice Universe، دو سری محافظ نمایشگر برای گوشی‌های آیفون 15 را به نمایش گذاشته که گروه اول استفاده از داینامیک آیلند در تمامی مدل‌ها و گروه دوم حاشیه‌های نازک‌تر برای مدل‌های پرو را تایید می‌کنند. اپل به دلیل استقبال کمتر از حد انتظار کاربران از مدل‌های غیر پرو، تلاش داشته تا از نظر طراحی آن‌ها را به مدل‌های پرو نزدیک کند.

بریدگی داینامیک آیلند مدل‌های استاندارد آیفون 15 در این تصاویر ابعاد یکسانی با سری iPhone 15 Pro دارد. با این وجود این پایان ناچ معروف اپل نیست و کوپرتینویی‌ها به احتمال زیاد گوشی iPhone SE 4 را با ناچ شبیه به گوشی آیفون 14 به بازار خواهند فرستاد.

مدل‌های آیفون 15 پرو نیز با بهبودهایی در طراحی روبرو شده‌اند و حال از حاشیه‌های نازک‌تری برخوردارند. باید به این نکته اشاره کنیم که اپل این سری را با تراشه 3 نانومتری A17 به بازار خواهد فرستاد و مدل‌های استاندارد با تراشه A16 عرضه خواهند شد. 

از دیگر ویژگی‌های تازه آیفون 15 پرو می‌توان به لنز پریسکوپی اشاره کرد. همه مدل‌ها از امسال به پورت USB-C مجهز خواهند شد.
https://mardomefarda.ir/vdcexp8z.jh8opi9bbj.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما