تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
همانطور که می‌دانید شرکت تایوانی BenQ یکی از کمپانی‌های معروف در حوزه‌ی مانیتور و نمایشگرهای گیمینگ است و تاکنون محصولات محبوبی را عرضه کرده است. این کمپانی به تازگی مانیتور BenQ PD2705U را با رزولوشن 4K و پشتیبانی از کنترلر OSD خارجی معرفی نموده است که در ادامه با مشخصات آن آشنا می‌شویم.
مانیتور جدید BenQ معرفی شد
به گزارش مردم فردا،مانیتور BenQ PD2705U جدیدترین عضو خانواده‌ی PD شرکت بنکیو است و به عنوان گزینه‌ای بین مانیتورهای 25 اینچی BenQ PD2500Q و 32 اینچی BenQ PD3220U عرضه می‌شود. این مانیتور 27 اینچی دارای پنل IPS با رزولوشن 4K UHD و عمق رنگ 10 بیت است و با 1.07 میلیارد رنگ مخلتف قادر است 99 درصد فضای رنگ sRGB را پوشش دهد.

این نمایشگر توسط کارشناسان استاندارد IDEAlliance G7 آمریکا کالیبره شده است. به گفته‌ی شرکت سازنده مانیتور BenQ PD2705U از آزمون‌های بسیاری عبور کرده و 25 بخش نمایشگر آن به صورت جداگانه کالیبره شده‌اند. همچنین گفته می‌شود روشنایی و دمای رنگ این مانیتور به صورت یکپارچه در تمام صفحه یکسان است و می‌توان کنتراست خوبی بین روشنایی و تاریکی در مانیتور ایجاد کند.

افزون بر این‌ها، مانیتور BenQ PD2705U مانند دیگر اعضای سری PD از حالت M-Book نیز پشتیبانی می‌کند. این حالت گزینه‌ای ایده‌آل برای اتصال مانیتور به مک بوک‌های اپل است و کاربر می‌تواند از آن برای کار با دو صفحه نمایش به صورت همزمان استفاده کند، بدون اینکه تفاوتی در رنگ و روشنایی دو مانیتور حس شود.

از نظر راه‌های ارتباطی مانیتور BenQ PD2705U دارای یک پورت USB Type-C با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی است. این مانیتور را می‌توان به مک بوک‌ها و آیپدهای اپل و همچنین دیگر لپ تاپ‌های متصل کرد. در کنار تمام این قابلیت‌ها، مانیتور BenQ PD2705U به یک کنترلر OSD (On Screen Display) خارجی نیز مجهز است که تغییر روشنایی، کنتراست و دیگر تنظیمات مانیتور را برای کاربر آسان می‌کند.

مانیتور BenQ PD2705U از همین امروز با قیمتی در حدود 659 دلار در کشور چین قابل خرید است و انتظار می‌رود مانند دیگر محصولات این کمپانی در آینده‌ای نزدیک برای بازارهای دیگر هم عرضه شود.

نظر شما در مورد مانیتور BenQ PD2705U چیست؟ آیا مانیتور جدید بنکیو ارزش 659 دلار را دارد یا خیر؟
https://mardomefarda.ir/vdci.wazct1a3rbc2t.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما