تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵
جالب است ۰
نیروهای اشغالگر آمریکایی محموله جدیدی از نفت سوریه را سرقت کرده و به خارج از این کشور منتقل کردند.
سرقت ده‌ها تانکر نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع محلی در حومه الیعربیه در استان حسکه در این باره اعلام کردند: یک کاروان نیروهای اشغالگر آمریکا به همراه ۴۳ کامیون و تانکر حامل نفت سرقتی سوریه از گذرگاه غیرقانونی «المحمودیه» عبور کرده و وارد خاک عراق شد.

طبق گفته این منابع، نظامیان آمریکا این محموله نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در اقلیم کردستان عراق منتقل کرده است.

 

منابع مطلع در ادامه گزارش دادند: آمریکایی‌ها پس از خارج کردن این محموله، ۳۰ خودروی یخچال‌دار و باری پوشیده شده را با همراهی خودروهای زرهی از گذرگاه غیرقانونی الولید وارد خاک سوریه کرده و این خودروها را به پایگاه خود در شهرک «رمیلان» در منطقه «المالکیه» واقع در دوردست ترین نقطه حومه شمال شرق حسکه منتقل کردند.

کاروان‌های آمریکایی تقریبا هر روز از گذرگاه‌های مرزی غیر رسمی عراق با سوریه یعنی همان منطقه شرق فرات که تحت کنترل آمریکا و هم‌پیمانانش در این منطقه قرار دارد، عبور می‌کنند، این کاروان‌ها شامل ده‌ها تانکر حامل نفت سرقتی سوریه به مقصد کردستان عراق است که به گفته برخی طرف‌های سیاسی بخشی از درآمد آن برای حمایت از تروریسم و ادامه عملیات‌های جنایتکارانه آن در عراق و سوریه هزینه می‌شود.

پیشتر «محمد فواز»، نماینده پارلمان سوریه ضمن هشدار درباره استمرار سرقت نفت این کشور توسط اشغالگران آمریکایی تاکید کرده بود، هدف اصلی از این سرقت‌ها گرسنه نگه داشتن ملت سوریه و نابودی اقتصادی این کشور و حق شهروندان آن برای استفاده از نفت خود است.
https://mardomefarda.ir/vdciu5az.t1a3w2bcct.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین