تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
فروش امتیاز مسکن ملی، حواله خودرو و چرخ خیاطی حاوی جیوه قرمز میلیاردی را فراموش کنید، در تازه‌ترین موج سواری سودجویان شاهد آگهی‌های میلیونی کُد دعوت شبکه اجتماعی بلواسکای هستیم.
حماسه‌ای دیگر از سودجویان؛ فروش کُد دعوت بلواسکای با قیمت‌های میلیونی!
به گزارش مردم فردا،اطلاعات بیشتر و قیمت‌ها را در ادامه همین نوشتار در شهر سخت افزار ببینید.

آگهی های فروش کُد دعوت Bluesky
همان‌طور که می دانید ایلان ماسک توییتر را خریده است و هر از چند گاهی ایده‌های عجیب خود را اجرایی می‌کند. یکی از تازه‌ترین تغییرات توییر، محدودیت توییت های قابل مشاهده توسط کاربران است. همین محدودیت جدید کافی بود تا کاربران به بلواسکای (Bluesky) هجوم بیاورند که حتی سرویس دهی این شبکه اجتماعی را با اختلال مواجه کرد.

 


هنوز Bluesky در مرحله بتای بسته به سر می‌برد و امکان عضویت یا ثبت نام علاقه‌مندان در آن وجود ندارد و صرفاً با کد دعوت (invite) کاربر جدید می‌پذیرد. با این حال هجوم آوردن کاربران به Bluesky باعث شد این شبکه اجتماعی شبیه به توییتر (و نه رقیب آن) به کلی امکان عضویت برای کاربران جدید را به حالت تعلیق در بیاورد و امکان ثبت نام با وجود داشتن کد دعوت هم وجود ندارد.

 قیمت های عجیب آگهی فروش کد دعوت بلواسکای
در ایران نیز طبق معمول شاهد موج سواری سودجویان هستیم و با وجود بلا استفاده بودن کد دعوت Bluesky، شاهد آگهی‌های پرشمار در بسترهایی چون دیوار هستیم. عجیب اینکه قیمت آگهی‌های فروش کد دعوت بلواسکای به 1 میلیون تومان هم می‌رسد و حتی تخفیف هم ندارد!

پیش از این هم شاهد آگهی های عجیب فروش کُد دعوت کلاب هاوس در ایران بودیم.

فراموش نکنید کد دعوت بلواسکای در حال حاضر کاملاً بلا استفاده است و بعید به نظر می‌رسد مشتری زیادی داشته باشد. با این حال دیر یا زود بالاخره امکان عضویت در شبکه اجتماعی بلواسکای مجدداً برقرار خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcjxxev.uqeh8zsffu.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین