تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
توییتر در جدیدترین به‌روزرسانی میزبان قابلیت ریپلای به پیام‌ها شده است و سیستم رمزنگاری امروز به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه می‌شود.
دایرکت توییتر میزبان قابلیت ریپلای شد
به گزارش مردم فردا،توییتر پس از مدت‌ها اعلام کرده است که تغییراتی بزرگ در بخش دایرکت اعمال می‌کند. به‌لطف تغییرات جدید ازاین‌پس می‌توانید در بخش دایرکت، پیام‌ها را مستقیماً پاسخ دهید(قابلیت ریپلای). به‌علاوه می‌توانید با هر ایموجی که تمایل دارید، به پیام‌های دایرکت واکنش نشان دهید.

به‌منظور دسترسی به جدیدترین قابلیت‌های توئیتر باید اپلیکیشن را به‌روزرسانی کنید. با ضربه روی پیام و نگه‌داشتن انگشت، دسترسی به ریپلای و ایموجی‌ها امکان‌پذیر می‌شود.

به نوشته‌ی ورج، توییتر گفته است که برای اولین بار سیستم رمزنگاری را در بخش دایرکت فعال می‌کند. ایلان ماسک اواخر سال گذشته‌ی میلادی در جلسه‌ای با حضور کارمندان توییتر گفته بود سیستم رمزنگاری دایرکت یکی از اولویت‌های اصلی است.
ایلان ماسک می‌گوید که نسخه‌ی اول قابلیت رمزنگاری دایرکت احتمالاً امروز (چهارشنبه) در دسترس قرار می‌گیرد. به گفته‌ی ماسک، پیچیدگی این سیستم رمزنگاری در گذر زمان با سرعت بالا افزایش خواهد یافت. ماسک می‌گوید: «حتی اگر اسلحه روی سرم باشد، نمی‌توانم پیام‌های خصوصی شما را ببینم.»
https://mardomefarda.ir/vdcjhtev.uqeohzsffu.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما