تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۹
جالب است ۰
گروه رسانه‌ای وابسته به گروه واگنر روسیه تعطیل شد.
گروه رسانه‌ای واگنر روسیه تعطیل شد
به گزارش مردم فردا،به نقل از  رویترز، بر اساس توافقی که شورش را متوقف کرد، پریگوژین متحد سابق رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، اجازه داشت به بلاروس تبعید شود و افرادش باید میان پیوستن به او، ادغام در نیروهای مسلح روسیه، بازگشت به خانه و یا تبعید به بلاروس یک گزینه را انتخاب کنند.

یکی از مدیران گروه رسانه‌ای وابسته به گروه واگنر اعلام کرده این رسانه تعطیل شده است. پاتریوت مدیا، که برجسته ترین رسانه آن سایت خبری RIA FAN بود، خط تحریریه ای به شدت ملی گرایانه و طرفدار کرملین اتخاذ کرده بود و در عین حال پوشش مثبتی از پریگوژین و گروه واگنر به مخاطب ارائه می کرد.

 

«یوگنی زوبارف» مدیر RIA FAN در یک کلیپ ویدئویی گفت: من تصمیم خود را برای تعطیلی و خروج از فضای اطلاعاتی کشور اعلام می کنم. زوبارف هیچ دلیلی برای این تصمیم ارائه نکرد.

روزنامه روسی کومرسانت روز جمعه گزارش داد که سازمان نظارت بر ارتباطات این کشور بدون اشاره به جزئیات، رسانه های مرتبط با پریگوژین را مسدود کرده است.

رسانه های روسی همچنین گزارش داده اند که یک بنگاه سخن‌پراکنی که گفته می شود توسط پریگوژین برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی در کشورهای خارجی از جمله ایالات متحده استفاده می شد، منحل شده است.
https://mardomefarda.ir/vdcaoen6.49noo15kk4.html
منبع : شفقنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین