تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
جالب است ۰
سید محمد موسوی همیشه نشان داده که علاقه زیادی به بسکتبال دارد.
ستاره والیبال ایران بسکتبالیست شد!
به گزارش مردم فردا،تیم ملی والیبال ایران روزهای عجیب و غریبی را پشت سر می‌گذارد. عدم صدور ویزا برای امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی و آرمان صالحی باعث شد که آن‌ها نتوانند تیم ملی را در هفته سوم لیگ ملت‌ها همراهی کنند و مجبور شوند که به ایران برگردند. از طرف دیگر ویزای چند نفر دیگر از اعضای تیم از جمله بهروز عطایی نیز صادر نشده و باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و اینکه آیا تیم ملی با سرمربی به آمریکا می رود یا خیر. 
غیبت چند بازیکن اثرگذار قطعا باعث خواهد شد که کار تیم ملی والیبال ایران در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ ملت‌ها دشوارتر شود. جایی که تیم بهروز عطایی اندک امیدهای خود برای صعود به مرحله نهایی مسابقات را جست و جو می‌کند و با این وضع شرایط بسیار سخت خواهد بود؛ هر چند که دیروز اعلام شد به دلیل همکاری نکردن آمریکایی‌ها نتایج تیم ملی در این هفته از مسابقات روی رنکینگ ‌FIVB تاثیری نخواهد گذاشت. 
در این شرایط دشوار قطعا بازیکنان باتجربه تیم نقشی اساسی را در مدیریت این وضع سخت ایفا خواهند کرد که در راس آن‌ها هم سید محمد موسوی است. بازیکنی که با وجود عملکرد نه چندان خوب ایران در لیگ ملت‌ها، بهترین مدافع مسابقات است.  
موسوی در آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران در فرانکفورت نیز با انگیزه بسیار بالایی ظاهر شد و در بخشی از آن نیز از جلد والیبالیستی خود در آمد و به بسکتبال بازی کردن پرداخت. سید همیشه علاقه زیادی به بسکتبال داشته و حامد حدادی هم دوست صمیمی اوست.
https://mardomefarda.ir/vdcivpaz.t1a3v2bcct.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما