تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹
جالب است ۰
بعد از اینکه سیدمحمد موسوی سال گذشته در آستانه مسابقات قهرمانی جهان اعلام کرد که شاگردان بهروز عطایی را همراهی نخواهد کرد، حالا امسال دوباره به جمع ملی‌پوشان بازگشته و نشان داده که از انگیزه‌های بسیار بالایی برخوردار است.
موسوی بهترین دفاع روی تور لیگ ملت‌ها
به گزارش مردم فردا،محمد موسوی اگرچه ۳۶ ساله شده، اما نگاهی به بازی‌های تیم ملی والیبال ایران نشان می‌دهد که او همچنان در آمادگی قابل‌توجهی به سر می‌برد و در لیگ ملت‌ها شاهد دفاع‌های فوق العاده این بازیکن بوده‌ایم. 
در همین راستا فدراسیون جهانی والیبال بعد از پایان هفته دوم آمار مختلف در همه بخش‌ها را منتشر کرده که نکته جذاب و امیدوارکننده مربوط به بهترین مدافعان روی تور است. جایی که محمد موسوی با 21 دفاع روی تور تا پایان هفته دوم مسابقات از این حیث بهترین بوده است. البته آگوستین لوزر آرژانتینی نیز همین تعداد دفاع انجام داده است.
موسوی در حالی بهترین مدافع مسابقات است که تیم ملی والیبال ایران عملکرد تیمی خوبی تا اینجای لیگ ملت‌ها از خود به جای نگذاشته و فقط دو برد از هشت بازی کسب کرده است. در واقع دفاع‌های موسوی نیز برای تیم ملی کارگشا نبوده اما امیدوار هستیم با کمک همین فاکتور در هفته سوم شرایط تغییر کند.

https://mardomefarda.ir/vdcco1qs.2bqos8laa2.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما