تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
شیائومی ماه گذشته از ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite با نمایشگر 1.83 اینچی، عمر باتری تا 12 روز و طراحی ساده در بازار چین رونمایی کرد. حال، این شرکت همین ساعت هوشمند را با نام Redmi Watch 3 Active و با همان مشخصات و قیمت 40 دلار برای بازار جهانی معرفی کرده است.
ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active معرفی شد
به گزارش مردم فردا،ساعت هوشمند جدید شیائومی اسامی متعددی دارد؛ دو مورد از آن‌ها که در چین شناخته می‌شود، Redmi Watch 3 Youth Edition و Redmi Watch 3 Lite هستند. اکنون این برند اکنون همان ساعت هوشمند را با نام Redmi Watch 3 Active برای بازارهای بین‌المللی معرفی کرده است.

مشخصات این ساعت هوشمند در وب‌سایت جهانی شیائومی به‌اشتراک گذاشته شده است که طراحی و مشخصات آن را نشان می‌دهد. قیمت این ساعت به‌طور رسمی مشخص نیست، بااین‌حال، لیست AliExpress این ساعت را نشان می‌دهد که قیمت آن می‌تواند 39.99 دلار باشد.

 

این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.83 اینچی LCD با وضوح 240 در 280 پیکسل و روشنایی 450 نیت است که در مقایسه با Redmi Watch 3 که در ماه مارس در سراسر جهان عرضه شد، کمی بزرگتر می‌باشد.

Watch 3 Active ویژگی‌های مختلفی ازجمله برقراری تماس ازطریق بلوتوث، نظارت مداوم بر اکسیژن خون، پایش ضربان قلب، نظارت بر خواب و بیش از 100 حالت ورزشی را ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند جدید همچنین شامل عملکردهای سلامت زنان نیز می‌باشد. در بخش نرم‌افزاری، Watch 3 Active از بیش از 200 واچ‌فیس شخصی‌سازی‌شده پشتیبانی می‌کند اما هیچ فروشگاهی برای استفاده از برنامه‌های شخص ثالث یا واچ‌فیس‌های بیشتر وجود ندارد.

علاوه‌ بر این، ساعت هوشمند مجهز به مقاومت دربرابر آب با 5ATM است که کاربران را قادر می‌سازد از آن در زیر آب نیز استفاده کنند. با استفاده معمولی، عمر باتری Watch 3 Active با ظرفیت 289 میلی‌آمپرساعت، می‌تواند تا 12 روز دوام بیاورد، اما در صورت استفاده زیاد، با شارژ کامل تا 8 روز دوام می‌آورد.
https://mardomefarda.ir/vdcd5s0f.yt0no6a22y.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما