تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
به نظر می‌رسد که ایسوس در حال آماده شدن برای رونمایی از یک ساعت هوشمند جدید، با نام VivoWatch 6، است‌.
ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس در راه است
به گزارش مردم فردا،این محصول، جانشین VivoWatch 5 خواهد شد که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود. این ساعت هوشمند آینده ایسوس در میان داده های گواهینامه بلوتوث SIG مشاهده شده، که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است.

احتمالا ایسوس VivoWatch 6 به نمایشگر AMOLED مجهز خواهد شد
یک ساعت هوشمند جدید ایسوس با شماره مدل HC-D06 موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG شده است. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی درباره مشخصات VivoWatch 6 منتشر نشده است. ایسوس VivoWatch 5 دارای یک صفحه نمایش LCD دایره‌ای ۱.۳ اینچی است. این محصول از واچ فیس های مختلفی برخوردار است. VivoWatch 5 دارای سنسورهای ECG و PPG برای پایش سلامت کاربران است. این حسگر ها، ساعت هوشمند مذکور را قادر می‌سازد تا معیارهای مختلف سلامتی از جمله نبض (PTT)، ضربان قلب، شاخص هماهنگی بدن، سطح استرس، الگوهای خواب و سطح فعالیت بدن را کنترل کند.

داده های بلوتوث SIG
ایسوس VivoWatch 5 از قابلیت اندازه گیری سطح اکسیژن خون (SpO2) و دمای پوست نیز برخوردار است. ایسوس ادعا کرده که این ساعت هوشمند عمر باتری ۱۴ روزه دارد. این محصول از استاندارد 5ATM برخوردار بوده که نشان‌دهنده مقاومت آن در برابر نفوذ آب (تا عمق ۵۰ متری) است. برنامه ASUS HealthConnect امکان کنترل بیشتر VivoWatch 5 را به کاربران می‌دهد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا داده هایی مانند فشار خون، ضربان قلب و چرخه قاعدگی بانوان را مدیریت کنند.

گفته می‌شود که ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch 6 دارای یک صفحه نمایش AMOLED خواهد بود که در مقایسه با نمایشگر ۱.۳ اینچی LCD به کار گرفته شده در نسل قبل، واچ فیس های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره این ساعت هوشمند آینده ایسوس، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.
https://mardomefarda.ir/vdcevp8w.jh8xpi9bbj.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما