تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
شرکت ولو (Valve) یک به‌روزرسانی جدید برای ویترین فروشگاه استیم (Steam) خود منتشر کرده است که این بار روی بهبود قابلیت‌های جستجو تمرکز دارد.
به‌روزرسانی جدید استیم روی بهبود بخش جستجو تمرکز دارد
به گزارش مردم فردا،به عنوان بخشی از به‌روزرسانی جدید استیم، بازیکنان اکنون می‌توانند به جز نام بازی، به طور مستقیم مطالب دیگری را از جمله برچسب‌ها، دسته‌ها، توسعه‌دهندگان، ناشران و امتیازات جستجو کنند. شرکت ولو در یک مثال توضیح داد که بازیکنان اکنون می‌توانند به جای جستجو بر اساس نام یک بازی از سری جنگ ستارگان یا فاینال فانتزی، مستقیما در مورد این فرانچایزها به جستجوی برچسب‌ها یا سازندگان و موارد دیگر بپردازند.
بازیکنان همچنین می‌توانند بازی‌های توسعه یافته توسط یک شرکت مانند بتسدا (Bethesda) را جستجو کنند یا در دسته‌هایی مانند بازی‌های رایگان و برچسب‌هایی مانند بقامحور یا زامبی به دنبال بازی دلخواه خود بگردند.

با توجه به پستی که جزئیات این به‌روزرسانی را ارائه می‌دهد، اکنون سیستم جستجوی استیم برای جبران اشتباهات تایپی که ممکن است کاربران مرتکب شوند، از پشتیبانی بهتری برخوردار شده است؛ برای مثال اگر بازیکنان به جستجوی کلمه hgwart بپردازند، استیم می‌تواند با موفقیت نتایجی از جمله بازی Hogwarts Legacy را نشان دهد.

شرکت ولو مدت زیادی است که روی بهبود ویژگی‌های عمومی فروشگاه استیم کار می‌کند. یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های اخیر این فروشگاه در ماه گذشته، یک لایه درون-بازی جدید را در اختیار کاربران قرار داد تا از این طریق بسیاری از ویژگی‌های کاربردی را ارائه کند. همچنین بهبودهایی در تجربه با رابط کاربری استیم در به‌روزرسانی گذشته اعمال شده بود.
https://mardomefarda.ir/vdcc41qs.2bq418laa2.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما