تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۷
جالب است ۰
دو دیدار مهم روز نخست هفته هجدهم لیگ برتر می تواند معادلات صدر را تغییر دهد به شرط این که پرسپولیس نتیجه ای غیر از پیروزی کسب کند و سپاهان برابر حریفش به برتری برسد.
صدرنشین لیگ برتر امروز تغییر می‌کند؟!
به گزارش مردم فردا،با شکستی که پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان متحمل شد و بردی که سپاهان برابر نساجی به دست آورد، رقابت در صدر جدول با دو امتیاز اختلاف پیگیری می شود که در هفته هجدهم می تواند به جابجایی در صدر منجر شود.
در روز نخست از هفته هجدهم دو دیدار از اهمیت بیشتری برخوردار است که در نخستین بازی تیم های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان دو تعقیب کننده پرسپولیس به میدان خواهند رفت.
دو تیم جزو مدعیان قهرمانی در این فصل هستند و دیدار امروز می تواند برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. سپاهانی ها که دو امتیاز با پرسپولیس فاصله دارند به دنبال بردن تیم امیر قلعه نویی هستند تا در صورت شکست و یا تساوی پرسپولیس برابر آلومینیوم پس از مدتها صدر را از آن خود کند.
البته گل گهر هم با بردن سپاهان می تواند جای این تیم را در رده دوم بگیرد و به صدر نزدیکتر شود. قلعه نویی امروز می تواند یک کمک بزرگ به پرسپولیس کند و با بردن سپاهان زمینه فاصله گرفتن دوباره سرخپوشان با تعقیب کنندگان را زیاد کند.
اما در دومین دیدار مهم امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک است و برای جبران شکست برابر فولاد و تثبت موقعیتش در صدر جدول چاره ای جز شکست دادن شاگردان مهدی رحمتی ندارد.
با این حال آلومینیوم در دیدارهای گذشته نشان داده تیمی نیست که به راحتی امتیاز بدهد. برای همین کار سرخپوشان برای رسیدن به پیروزی سخت است و خطر از دست دادن صدر جدول برای تیم یحیی گل محمدی وجود دارد.
برنامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر:
چهارشنبه ۱۲ بهمن
* تراکتورتبریز - فولاد خوزستان - ساعت ۱۴- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز
* ملوان انزلی - نساجی مازندران - ساعت ۱۵- ورزشگاه تختی انزلی
* سپاهان - گل گهرسیرجان - ساعت ۱۵- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
* پرسپولیس - آلومینیوم اراک - ساعت ۱۵:۴۵ - ورزشگاه آزادی تهران
پنجشنبه ۱۳ بهمن
* پیکان تهران- نفت مسجد سلیمان - ساعت ۱۵- ورزشگاه انقلاب کرج
* مس رفسنجان -ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
* مس کرمان- استقلال - ساعت ۱۷- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* صنعت نفت آبادان- هوادار تهران - ساعت ۱۷- ورزشگاه تختی آبادان
https://mardomefarda.ir/vdcfemdy.w6dv1agiiw.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما