تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
موتو واچ ۲۰۰ و موتو واچ ۷۰ ساعت‌های جدید موتورولا هستند که دو بخش کاملا متفاوت از بازار پوشیدنی‌ها را هدف قرار می‌دهند.
ساعت‌های هوشمند جدید موتورولا رونمایی شدند
به گزارش مردم فردا،موتورولا شب گذشته ساعت‌های هوشمند موتو واچ ۷۰ و موتو واچ ۲۰۰ را رونمایی کرد. مدل اول، ساعتی پایین‌رده با تمرکز بر قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام است و دومی از مشخصات سطح‌بالا نظیر نمایشگر AMOLED و برقراری تماس ازطریق بلوتوث بهره می‌گیرد. موتورولا قیمت و تاریخ عرضه‌ی دو ساعت جدیدش را اعلام نکرده است.


ساعت هوشمند Moto Watch 200 از نمایشگر ۱٫۷۸ اینچ AMOLED و بدنه‌ی آلومینیومی ۴۵ میلی‌متری استفاده می‌کند. این ساعت تا فشار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است و از حسگر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، شتاب‌سنج و ارتفاع‌سنج بهره می‌گیرد. موتو واچ ۲۰۰ بیش از ۲۸ حالت ورزشی را پایش می‌کند و GPS داخلی دارد.

موتو واچ ۲۰۰ به سیستم‌عامل Moto Watch OS مجهز است و از میکروفون و اسپیکر برای برقراری تماس استفاده می‌کند. ساعت موردبحث به باتری ۳۵۵ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که به ادعای موتورولا تا ۱۴ روز دوام می‌آورد.

موتو واچ ۲۰۰ ازطریق Bluetooth 5.3 LE با گوشی ارتباط برقرار می‌کند و توانایی تشخیص سقوط از ارتفاع را دارد. این ساعت در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

دومین ساعت جدید موتورولا، موتو واچ ۷۰ است که نمایشگر خمیده‌ی ۱٫۶۹ اینچ LCD دارد و از بدنه‌ی ۴۳ میلی‌متری از جنس آلیاژ زینک (روی) استفاده می‌کند. موتورولا می‌گوید موتو واچ ۷۰ گواهی ضدآب IP67 دارد و از حسگر ضربان قلب و دماسنج بهره می‌گیرد. واچ ۷۰ همچون واچ ۲۰۰ روی خواب و فعالیت‌های بدنی نظارت می‌کند و بیش‌از ۱۰۰ واچ‌فیس دارد.

موتو واچ ۷۰ از Bluetooth 5.0 LE پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل Moto Watch OS عرضه می‌شود. این ساعت باتری ۳۵۵ میلی‌متری با شارژدهی ۱۰ روزه دارد و در رنگ مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcizraz.t1avy2bcct.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما