تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro با عمر باتری 30‌روزه و نمایشگر بزرگ AMOLED معرفی شد.
ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro با عمر باتری 30‌روزه معرفی شد
به گزارش مردم فردا،ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro با عمر باتری 30‌روزه و نمایشگر بزرگ AMOLED معرفی شد. این دستگاه جدید طیف وسیعی از ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام را به کاربران ارائه کرده و همچنین از قابلیت تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌کند. در ادامه بیشتر با مشخصات این دستگاه آشنا خواهید شد.

نمایشگر ساعت هوشمند Vibe 7 Pro دارای وضوح 466 در 466 پیکسل و حداکثر روشنایی 1000 نیت است. ویژگی‌های سلامتی پوشیدنی هوشمند جدید Zeblaze شامل سیستم اندازه‌گیری ضربان قلب، اکسیژن خون، پالس OX و نظارت بر خواب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به تراشه Realtek 876E اشاره کرد و نمایشگر آن که از قابلیت همیشه روشن پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر‌این، دارای درجه مقاومت در برابر آب 3 ATM (30 متر) و IP69K است.

Zeblaze در ساعت هوشمند خود لیست جامعی از حالت‌های ورزشی را ارائه کرده است تا کاربران بتوانند تمرینات خود را از میان آن‌ها انتخاب کنند. اتصال دستگاه به گوشی‌ها نیز از طریق فناوری بلوتوث 5.1 انجام می‌شود که امکان دریافت یا برقراری تماس را فراهم می‌کند. همچنین نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را می‌توانید روی ساعت دریافت کنید.

دستیار صوتی، دیگر ویژگی قابل‌ذکر Zeblaze Vibe 7 Pro است که می‌تواند در صورت نیاز گوشی شما را مکان‌یابی کند. شاید مهم‌ترین مشخصه این دستگاه به باتری آن مربوط می‌شود که یک واحد پلیمری 400 میلی‌آمپر‌ساعتی است که می‌تواند 30 روز در حالت آماده‌به‌کار دوام بیاورد. با‌این‌حال، هنگام استفاده معمولی از ساعت هوشمند، این میزان تا 14 روز کاهش پیدا می‌کند. علاوه‌بر‌این، در عرض 1.5 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود و دارای بند سیلیکونی است.

قیمت ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro
Zeblaze Vibe 7 Pro در رنگ‌های مشکی یا نقره‌ای با پوشش آلیاژ روی در دسترس خواهد بود و قیمت آن 199.98 دلار برای بازار چین اعلام شده است. این پوشیدنی هوشمند تا اواسط ژانویه 2023 وارد ایالات متحده خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcg7t9q.ak9ny4prra.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما