تاریخ انتشار :شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از اعمال محدودیت موقتی تردد در جاده چالوس از فردا تا ۲۶ اردیبهشت ماه خبر داد.
اعمال محدودیت تردد در جاده چالوس تا ۲۶ اردیبهشت
به گزارش مردم فردا،سرهنگ احمد شیرانی دراین‌باره گفت:‌ برابر درخواست راهداری برای انجام عملیات عمرانی، جاده چالوس در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال به علت اجرای عملیات عمرانی احداث، تعمیر و مرمت دیوار و ابنیه فنی، در کیلومتر ۶۵ (محدوده پایین سیاه بیشه بعد از پل اوجانلو) مسدود خواهد شد.  

وی با بیان اینکه این انسداد از صبح فردا آغاز شده و تا ۲۶ اردیهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت:‌زمان انسداد این محور از ساعت هشت صبح تا ۱۷ است و در روزهای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود:‌ در زمان انجام عملیات عمرانی، امکان تردد برای بومیان و ساکنان این مناطق وجود دارد، اما امکان سفر به شمال کشور یا سفر به تهران و البرز از محور چالوس ممکن نیست و از این رو رانندگان عزیز باید از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.  


شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره بگیرند تا بتوانند با برنامه‌ریزی مناسبی برای انجام سفر اقدام کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcjvvev.uqeohzsffu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین