کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعمال محدودیت تردد در جاده چالوس تا ۲۶ اردیبهشت

ایسنا , 9 ارديبهشت 1402 ساعت 22:00

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از اعمال محدودیت موقتی تردد در جاده چالوس از فردا تا ۲۶ اردیبهشت ماه خبر داد.


به گزارش مردم فردا،سرهنگ احمد شیرانی دراین‌باره گفت:‌ برابر درخواست راهداری برای انجام عملیات عمرانی، جاده چالوس در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال به علت اجرای عملیات عمرانی احداث، تعمیر و مرمت دیوار و ابنیه فنی، در کیلومتر ۶۵ (محدوده پایین سیاه بیشه بعد از پل اوجانلو) مسدود خواهد شد.  

وی با بیان اینکه این انسداد از صبح فردا آغاز شده و تا ۲۶ اردیهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت:‌زمان انسداد این محور از ساعت هشت صبح تا ۱۷ است و در روزهای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود:‌ در زمان انجام عملیات عمرانی، امکان تردد برای بومیان و ساکنان این مناطق وجود دارد، اما امکان سفر به شمال کشور یا سفر به تهران و البرز از محور چالوس ممکن نیست و از این رو رانندگان عزیز باید از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.  


شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره بگیرند تا بتوانند با برنامه‌ریزی مناسبی برای انجام سفر اقدام کنند.


کد مطلب: 18191

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/18191/اعمال-محدودیت-تردد-جاده-چالوس-۲۶-اردیبهشت

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir