تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
کیبوردهای مکانیکی طرفداران سرسخت خود را دارند و محصولات خلاقانه‌ای با OLED نیز در سال‌های گذشته تایپرها و گیمرهای بسیاری را به سمت خود جذب کرده‌اند. کیبورد PolyKybd به تازگی معرفی شده و برای هر کلید، یک نمایشگر OLED در نظر گرفته که قابل تنظیم هستند. با ادامه مطلب همراه ما باشید.
این کیبورد مکانیکی به ازای هر کلید یک نمایشگر OLED دارد
به گزارش مردم فردا،یک شرکت از کیبورد جدیدی به نام PolyKybd رونمایی کرده که به نمایشگرهای OLED روی هر کلید مجهز شده است. این نمایشگرهای OLED را می‌توان در ترکیب‌های مختلف تنظیم کرد و دستورهایی دلخواه برای آن‌ها در نظر گرفت. 

این کیبورد که در دو تکه عرضه می‌شود، با ترکیب ortho-linear تولید شده تا کار دست‌ها برای پیدا کردن کلید در طول کیبورد راحت‌تر باشد. کنترل نمایشگرهای OLED نیز بر عهده پردازنده Raspberry Pi RP2040 گذاشته شده که نمونه‌ای از آن در هر طرف کیبورد قرار دارد.

نمایشگرهای OLED به یکدیگر متصل شده‌اند و می‌توان با نرم‌افزارهای محبوبی مانند QMK آن‌ها را شخصی‌سازی نمود. کیبورد PolyKybd با کاراکترهای غربی سازگاری دارد، اما پشتیبانی از کاراکترهای ژاپنی و عربی نیز به زودی به آن اضافه خواهد شد.
کیبورد PolyKybd را می‌توان با حداقل 20 مدل از محبوب‌ترین سوییچ‌های مکانیکی موجود در بازار مورد استفاده قرار داد. قرار است یک نسخه بدون ماشین حساب نیز در آینده عرضه شود که احتمالاً قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل کامل کیبورد خواهد داشت.

هرچند استفاده از OLED روی هر کلید پیش از این توسط طرفداران سرسخت کیبوردهای مکانیکی انجام شده بود، حال این مفهوم با کیبورد PolyKybd برای کاربران عادی نیز عرضه شده است. با این کیبوردها می‌توان به راحتی برچسب کلیدها را تغییر داد و ترکیب کیبورد را عوض کرد. 
https://mardomefarda.ir/vdcjhhev.uqeaxzsffu.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما