تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰
جالب است ۰
لوازم جانبی مایکروسافت که سال گذشته تولیدشان متوقف شده بود، به‌لطف Incase به حیاتشان ادامه خواهند داد.
تولید ماوس و کیبورد مایکروسافت تحت برند Incase ادامه می‌یابد
به گزارش مردم فردا،سال گذشته مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد بسیاری از لوازم جانبی خود را به‌جز تجهیزاتی که دارای برند سرفیس هستند، کنار بگذارد و تصمیمش به معنای این بود که محصولاتی مانند ماوس، کیبورد و وب‌کم دیگر توسط مایکروسافت به فروش نمی‌رسیدند.

شرکت Incase وارد شراکت جدیدی با ردموندی‌ها شده است تا عرضه‌ی لوازم جانبی مایکروسافت را با برند متفاوتی ادامه دهد.



Incase تولیدکننده‌ی لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل است و تولید محصولاتی را که توسط مایکروسافت طراحی شده بودند و قرار بود حذف شوند، دوباره راه‌اندازی خواهد کرد.

کیبورد‌ها و ماوس‌های ارگونومیک و کلاسیک، وب‌کم و اسپیکر‌های Audio Dock از جمله‌ی محصولاتی هستند که از این پس توسط برند Incase تولید و عرضه می‌شوند. کل مجموعه شامل ۲۳ محصول مختلف است که به‌زودی در دسترس قرار خواهند گرفت.

فعلاً به‌طور دقیق به قیمت ماوس و قیمت کیبورد و قیمت وب کم و سایر محصولات Incase اشاره نشده است.

چارلی تبل، مدیرعامل Onward Brands (شرکت مادر Incase)، در مصاحبه‌‌ای گفته است که این محصولات تقریباً همان محصولات قبلی هستند و فقط با برند Incase و لایسنس مایکروسافت عرضه خواهند شد.

مایکروسافت همچنان مالکیت طرح‌های خود را حفظ می‌کند، بنابراین در آینده ممکن است ماوس یا کیبورد کلاسیکش را دوباره عرضه کند یا اینکه مجوز Incase را تمدید کند. از طرفی، Incase لایسنس همه‌ی لوازم جانبی کامپیوتری مایکروسافت را دریافت نکرده است.
https://mardomefarda.ir/vdcevn8w.jh8wvi9bbj.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما