تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴
جالب است ۰
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی، هم نمی‌تواند منچستریونایتد را در بازی برگشت برابر سویا همراهی کند.
دردسر جدی یونایتد: کاپیتان هم در بازی برگشت نیست
به گزارش مردم فردا،منچستریونایتد شب گذشته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که یونایتد با دو گل از حریف پیش بود اما دو گل به خودی در دقایق پایانی این بازی باعث شد که آنها پیروزی را با مساوی عوض کنند و شرایط به هیچ وجه مطابق میل آنها پیش نرود. 
اما این تنها اتفاق بد بازی برای آنها نبود. رافائل واران به دلیل احساس درد و ناراحتی‌ای که داشت تعویض شد و لیساندرو مارتینز هم در حالی که به نظر می‌رسید دچار مصدومیتی جدی شده مجبور به ترک زمین بازی شد تا هواداران و کادر فنی یونایتد بسیار نگران شوند.

احتمال غیبت این دو بازیکن و خصوصا مارتینز در بازی برگشت بسیار زیاد است اما آنها تنها غایبان این دیدار نخواهند بود و شیاطین سرخ در بازی برگشت از حضور کاپیتان‌شان هم بی‌بهره هستند. 
فرناندز به دلیل خطای هندی که در اواخر نیمه اول انجام داد از داور کارت زرد گرفت و به همین دلیل بازی برگشت را از دست داد و مجبور است که این دیدار را از روی سکوها تماشا کند. 
غیبت او خبر بسیار بدی برای یونایتد و اریک تن‌هاخ است که باید برای کسب پیروزی در این دیدار تلاش کنند تا بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شوند.
https://mardomefarda.ir/vdcgx79q.ak9uy4prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما