تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳
جالب است ۰
اخبار و شایعات منچستریونایتد برای طرفداران لیورپول جذاب است، اما یورگن کلوپ حریف یکشنبه تیمش را دست‌کم نمی‌گیرد.
کلوپ: برد 7-0 صفر ما به یونایتد کمک کرد!
به گزارش مردم فردا،منچستریونایتد روزهای بدی را پشت سر می‌گذارد و اخیرا با شکست مقابل بایرن مونیخ در قعر جدول گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت تا از این رقابت‌ها کنار برود.
یورگن کلوپ علاقه‌ای ندارد که حریف تیمش در بازی هفته هفدهم را دست کم بگیرد و آن‌ها را تیم خطرناکی می‌بیند.
کلوپ پیش از این بازی گفت:"من هرگز دوست ندارم که قبل از بازی ما، تیترهای خبری در مورد یونایتد اینطور باشد، زیرا همیشه اینطور است و مشکلی نیست. این بازی‌ فرصتی است که در آن می‌توانید همه چیز را درست کنید. من آنقدر یونایتد را دنبال نمی‌کنم که دقیقاً بدانم مشکل‌شان چیست. اما من دیدم که اریک تن هاخ ماه گذشته بهترین مربی ماه شد، دیدم که آن‌ها از نظر نتیجه در ماه گذشته یک تیم بودند. چطور ممکن است همه چیز اشتباه باشد؟ من قطعا آن را درک نمی‌کنم."
در ماه نوامبر، تن هاخ به عنوان بهترین مربی و هری مگوایر به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شدند. یونایتد در حال حاضر رده هشتم را در اختیار دارد و 6 امتیاز تا رده چهارم فاصله دارد.
تنها چیزی که کلوپ می‌خواهد این است که تیمش موقعیت را درک کند و همه چیز خود را به موفقیت به کار بگیرد:"بله، ما می‌دانستیم که نتیجه برد 7-0 مقابل یونایتد یک نتیجه عجیب و غریب بود، این فقط یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد و اگر این نتیجه قرار باشد به تیمی کمک کند، برای تیمی خواهد بود که 7-0 بازنده شده نه تیمی که 7-0 برنده شده است. اکنون این یک بازی دیگر است.  اگر همه چیز را در نظر نگیرید، ما فقط یک بازی فوتبال مقابل رقیب، رقیب تاریخی لیورپول در خانه به میزبانی آنفیلد انجام می‌دهیم. این به خودی خود باید آن را به یک بازی خاص تبدیل می‌کند، این چیزی است که من می‌خواهم از تیم ببینم، یک بازی خاص. واقعاً باید شرایط را درک کنیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم، این تنها چیزی است که من نیاز دارم."



آیا لیورپول توانایی‌های خود را در این فصل نشان داده است؟ کلوپ در پاسخ به این سوال گفت:"اوه بله، قطعا در لحظاتی اینطور بوده است. توانایی واقعی چیست؟ آیا این همان کاری است که در لحظه می‌توانید انجام دهید؟ یا این همان کاری است که می‌‌توانید در 3 یا 4 سال کار انجام دهید؟ به دلیل آنچه که در لحظه می‌توانیم انجام دهیم، می‌گویم که بله، آن را در لحظاتی دیدیم. و ما همینطور مشکلات را نیز دیدیم. وقتی یک گروه جدیدی از بازیکنان داشته باشید، واضح است که مشکلاتی وجود دارد. همیشه مشخص است که برای یافتن ثبات نیاز به زمان دارد، این چیزی است که در بعضی نداشتیم داشتیم. این یک حقیقت است. باید مطمئن شویم که حتی در سخت‌ترین لحظات به پیشرفت ادامه می‌دهیم. با گروه فعلی یک دسامبر را با هم سپری نکردیم، بگذارید اینطور بگویم، دسامبر در فوتبال انگلیس سخت ترین ماه تاریخ است. و اینجاست که ما اکنون باید نشان دهیم که چقدر با آن فاصله داریم. باید به شدت به کار خود ادامه دهیم و زمانی که زمان واقعی برای ریکاوری ندارید، خیلی سخت است، اما به هر حال باید این کار را انجام دهید."
https://mardomefarda.ir/vdcfc0d0.w6d00agiiw.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما