تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
حدود ۶ ماه دیگر تا معرفی نسل بعدی آیفون‌ باقی مانده، اما شایعات و گزارش‌های زیادی در مورد این محصول منتشر شده است. اکنون گفته می‌شود نمایشگر آیفون ۱۵ پرو از طراحی جدیدی بهره خواهد برد و حاشیه‌های آن نسبت‌به آیفون ۱۴ پرو باریک‌تر خواهد بود.
کاهش ضخامت حاشیه‌ نمایشگر در انتظار آیفون 15 پرو
به گزارش مردم فردا،افشاگری به‌نام ShrimpApplePro که پیش‌از این نیز گزارش‌هایی درمورد طراحی جدید احتمالی سری آیفون ۱۵ پرو منتشر کرده بود می‌گوید منابع خبری وی، استفاده از طراحی جدید در نمایشگر گوشی مذکور را تأیید کرده‌اند. علاوه‌ بر این برخی منابع دیگر با این شایعه موافق هستند و اعلام کرده‌اند که حاشیه‌های نسل بعدی آیفون‌های رده‌بالای اپل باریک‌تر خواهد بود.

به گزارش 9to5Mac، آیفون‌های بعدی اپل ازنظر ابعاد نمایشگر شبیه سری آیفون ۱۴ خواهند بود و این یعنی آیفون ۱۵ استاندارد و پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۵ پلاس و پرو مکس به نمایشگر ۶٫۷ اینچی مجهز خواهند شد. به‌ هر حال، کاهش ضخامت حاشیه‌ی صفحه‌نمایش فقط برای مدل‌های پرو نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل درنظر گرفته شده است. در برخی گزارش‌های قبلی همچنین اشاره شده است که نمایشگر مدل‌های پرو آیفون ۱۵ مثل اپل واچ، خمیده خواهد بود.

البته هیچ‌ یک از منابع خبری، اطلاعات مربوط به خمیده‌بودن نمایشگر نسخه‌ی پرو آیفون ۱۵ را تأیید نکرده‌اند و دلیل این موضوع از نظر ShrimpApplePro این است که محصول مذکور در حال‌ حاضر در مراحل اولیه‌ی تولید است و بنابراین جزئیات زیادی از آن دردسترس نیست. افزون‌براین، گفته می‌شود آیفون ۱۵ پرو طراحی زیبایی خواهد داشت و از فریم تیتانیومی بهره خواهد برد.

اضافه شدن داینامیک آیلند به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵
درحالی‌که طبق گزارش‌های متعدد، بیشترین تغییرات در مدل‌های پرو آیفون ۱۵ اعمال خواهد شد، اما انتظار داریم مدل‌های استاندارد این محصول نیز به‌روزرسانی‌های جذابی را دریافت کنند. به‌ عنوان مثال طبق برخی شایعات، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس با قابلیت داینامیک آیلند شبیه آیفون ۱۴ پرو عرضه خواهند شد. علاوه‌ بر این اپل در حال‌ کار روی نمایشگرهایی با روشنایی بالاتر برای آیفون‌های جدید است.

جف پو، تحلیل‌گر فناوری در Haitong Intl ماه گذشته اعلام کرد آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد؛ قابلیتی که در حال‌ حاضر فقط در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ وجود دارد. به‌ هر حال مدل‌های میان‌رده‌ی آیفون ۱۵ همچنان بدون دوربین تله‌فوتو یا حسگر LiDAR عرضه خواهند شد.
آیفون ۱۴ پلاس نسبت‌ به سایر مدل‌های این گوشی فروش بسیار کم‌تری نسبت‌ به انتظارات اپل تجربه کرده است. تحلیل‌گران می‌گویند این دستگاه کم‌تر از پنج درصد از کل محموله‌های آیفون ۱۴ را به‌ خود اختصاص داده است. به‌ هر حال اپل همچنان تصمیم دارد آیفون ۱۵ پلاس را نیز معرفی کند. با در نظر گرفتن همه‌ی شایعات و گزارش‌های قبلی در مورد بهبود مدل‌های غیر پرو نسل بعدی آیفون، شاید آیفون ۱۵ پلاس بتواند نظر تعداد بیشتری از خریداران را به خود جلب کند.
https://mardomefarda.ir/vdcgqu9q.ak93x4prra.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما