تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
جالب است ۰
دونالد ترامپ گفت، آماده است تا به عنوان یکی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا برگزیده شود و انتظار می‌رود که احتمالا با ران دیسانتنیس، فرماندار فلوریدا رقابت کند.
ترامپ: برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴ آماده‌ام
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا طی مصاحبه‌ای عنوان داشت: من آماده‌ام و حدس می‌زنم کارمان به خوبی پیش می‌رود. به نظرم ران دیسانتیس هم در این رقابت شرکت کند.
پیشتر این رئیس‌جمهور سابق آمریکا رسما اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا شرکت کند و احتمالا با رقبایی از جمله «ران دیسانتیس» فرماندار ایالت فلوریدا، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و «نیکی هیلی» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد و فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی مواجه خواهد شد.
براساس نتایج نظرسنجی یاهو نیوز/یوگاو که روز سه‌شنبه منتشر شد، ترامپ با ۴۷ درصد رای نسبت به دیسانتیس (۳۹ درصد) پیشتاز بوده است.
همچنین جیل بایدن  دیروز از اعلام آمادگی همسرش جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای حضور در انتخابات ۲۰۲۴ خبر داد؛ خبری که با واکنش‌های مختلفی مواجه شد و برخی‌ها معتقدند جو بایدن به دلیل سن بالا و احتمالا "زوال عقلی" نباید در این دور از انتخابات شرکت کند. در همین راستا دونالد ترامپ هم تاکید کرد که از انجام تست‌هایی درباره هوش و ذهن برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت می‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdcdfz0f.yt05k6a22y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین