تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
نایب رییس یوفا معتقد است که ناپولی نه تنها اسکودتو را در این فصل می‌برد، بلکه می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز شود.
ناپولی می‌تواند قهرمان اروپا شود
به گزارش مردم فردا،به نقل از فوتبال ایتالیا، شاگردان لوچیانو اسپالتی شروعی هیجان‌انگیز در رقابت‌های فصل جاری داشتند و با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول سری آ هستند. همچنین ناپولی پس از اول شدن در گروه خود، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت به میدان خواهند رفت.
زبیگنیو بونیک ستاره سابق یوونتوس و رم که نایب رئیس یوفا نیز است به روزنامه کوریره دلو اسپورت گفت: من اسپالتی را دوست دارم. او روی چیزهای مهم تمرکز می کند و می داند که از تیمش چه چیزی می‌خواهد. هواداران ناپولی می توانند هر چقدر که می خواهند خرافاتی باشند اما می‌توانم بگویم آنها فوتبال فوق العاده‌ای بازی می‌کنند و هیچ تیمی در این فصل هم اندازه آنها خوب نبوده است. آنها می‌توانند لیگ قهرمانان را نیز ببرند. ناپولی هنوز باید مراقب میلان و اینتر باشد. یوونتوس تیم خوبی است امابه نظرم ناپولی جدی ترین تیم برای قهرمانی در لیگ است و تیم حتی توانایی قهرمانی در اروپا را نیز دارد.
کالیدو کولیبالی، لورنزو اینسینیه و دریس مرتنس در تابستان از این تیم جدا شدند و افرادی چون کیم مین جائه و کواراتسخلیا جایگزین این بازیکنان شدند.
https://mardomefarda.ir/vdchzmnz.23nm-dftt2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما