تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
نظامیان رژیم صهیونیستی از ساعت های اولیه بامداد امروز(شنبه) با محاصره اردوگاه عقبه جبر درجنوب غربی شهر اریحا درکرانه باختری و تیراندازی به سمت فلسطینیان کردند .
یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاهی در اریحا در کرانه باختری
به گزارش مردم فردا،به نقل از الجزیره، منابع پزشکی فلسطینی گفتند در جریان این محاصره و براثر درگیری نیروهای اشغالگرصهیونسیتی با جوانان فلسطینی ساکن اردوگاه، دست کم چهار فلسطینی زخمی شده اند که حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است .

پایگاه خبری العربی الجدید نیز در همین رابطه به نقل از منابع محلی گزارش داد:نظامیان صهیونیستی با محاصره نظامی این اردوگاه ، ارتباط ساکنان آن را با شهر اریحا کاملا قطع کرده و آن را به یک منطقه بسته نظامی تبدیل کرده اند.

براساس این گزارش آنها همچنین از ورود آمبولانس و نیروهای امدادی و درمانی به آن جلوگیری کردند و مدعی شدند که بدنبال عاملان تیراندازی هشت روز پیش به صهیونیستهای شهرک نشین در هشت روز پیش ؛ هستند.

به گفته این منابع، نظامیان اشغالگر پس از یورش به این اردوگاه ، تک تیراندازان خود را بر روی کوه مشرف بر این منطقه و نیز بر فراز بام خانه ها مستقر کرده و ورودی های محله المقایطه در محدوده این اردوگاه را محاصره کرده و به چندین خانه در آن یورش بردند، این اقدامات صهیونیستها با مقاومت جوانان اردوگاه مواجه شده و منجر به بروز درگیری مسلحانه شده است.

این منابع نیز تایید کرده اند در این درگیری ها دو نفر بر اثر اصابت گلوله یکی از ناحیه شکم و دیگری از ناحیه پا مجروح شده اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از هشت روز پیش با قرار دادن بلوک‌های سیمانی و موانع در ورودی‌ها و معابر با ادعای جستجو برای یافتن عاملان عملیات به محاصره نظامی شدید منطق مختلفی از شهر اریحا اقدام کرده اند.
https://mardomefarda.ir/vdcayyn6.49nii15kk4.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین