تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
کاهش درآمد اینتل در سه ماهه چهارم سال 2022 میلادی این شرکت را ترغیب کرده تا نسل چهاردم پردازنده‌های خود را زودتر از موعد روانه بازار کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده تیم آبی قصد دارد پردازنده‌های Meteor Lake خود را در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار کند.
زمان عرضه پردازنده‌های Meteor Lake اینتل مشخص شد
به گزارش مردم فردا،پیش از این اینتل در گزارشی ناامید کننده جدیدترین اطلاعات از میزان درآمد و سود خود در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی و در مجموع سال مالی 2022 را منتشر کرد. در این گزارش اعلام شده است که این شرکت نسبت به سه ماهه قبل و همچنین سال گذشته با کاهش شدید درآمد روبرو شده و زیان نزدیک به 700 میلیون دلاری را در سه ماهه اخیر تجربه کرده است.

انتشار گزارش مالی جدید اینتل که مربوط به میزان درآمد و سود این شرکت در سه ماهه اخیر و سال مالی 2022 است سبب شد که قیمت سهام این شرکت نزدیک به 10 درصد سقوط کند.

همین امر تیم آبی را مجاب کرده که زودتر از معمول به سراغ نسل بعدی پردازنده‌های خود برود. نسل چهاردهم خانواده Meteor Lake که از فناوری ساخت Intel 4 بهره می‌برد. ظاهراً نسل بعدی پردازنده‌های اینتل آماده تولید انبوه بوده و عرضه آن برای نیمه دوم سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.  این پردازنده‌ها از طراحی چیپلت بهره برده و بخش CPU و GPU و IO با فناوری‌های ساخت متفاوتی طراحی شده‌اند.
https://mardomefarda.ir/vdcftjdy.w6dvxagiiw.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما