تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۹
جالب است ۰
موج جدید بارش برف و باران زمستانی طبق پیش بینی ها و هشدارهای سازمان هواشناسی فرا رسید و تقریبا بر بیشتر استانهای ایران فرود آمد؛ برخی ها را سفیدپوش، برخی ها را خیس و تر و غبار برخی شهرها را با خود شست و برد.
آخرین وضعیت استان‌ها زیر بارش باران و برف
به گزارش مردم فردا،ترافیک نیمه سنگین در ۵ محور
سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت که ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز نیز نیمه سنگین است.
وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی درحال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، مازندران، سمنان، زنجان، اصفهان، همدان، چهارمحال و بختیاری، قم، مرکزی، لرستان، کرمانشاه و کرمان هستیم. همچنین در برخی از محورهای استان‌های گیلان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر نیز بارش باران گزارش شده است.

برفروبی و نمک پاشی معابر ارومیه در حال انجام است
هادی بصاری، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با آغاز بارش برف ۹۰۰ پاکبان و ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل قرار گرفته و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در جریان است
پیمان آرامون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: با توجه به بارش برف از شب گذشته در استان با تلاش نیروهای راهداری ۶۲۰ کیلومتر عملیات برف روبی انجام شده و در حال حاضر کلیه راههای ارتباطی اصلی و فرعی استان باز و تردد در جریان است.

امدادرسانی امدادگران هلال احمر اندیکا به ۱٠ خودروی گرفتار در برف و کولاک محور اندیکا - تاراز
وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه با وقوع کولاک و برف در محور مواصلاتی خوزستان به چهارمحال ۱٠ خودرو در این مسیر ارتباطی با اختلال در تردد مواجه شدند.

جاده‌های کردستان باز است
رامبد نوذری، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بیش از ۱۰ هزار کیلومتر باند برفروبی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شد. با برفروبی های انجام شده در استان در حال حاضر هیچ راه روستایی مسدودی نداریم و مشکلات جزیی در تردد برخی روستاها وجود داشت که با تلاش راهداران برطرف می‌شود.

بارش برف در سمنان
در پانزدهمین روز از فصل زمستان، بارش برف اکثر نقاط استان سمنان را سفید پوش کرد، در بارش برف که از صبح امروز آغاز شده است، شهرهای سمنان و مهدیشهر نیز چهره زمستانی به خود گرفتند.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه: برفروبی و نمک پاشی معابر ارومیه در حال انجام است
هادی بصاری، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با آغاز بارش برف ۹۰۰ پاکبان و ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل قرار گرفته و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcf1edy.w6dtjagiiw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین