تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.
ورود سامانه بارشی جدید به کشور؛ این مناطق بارانی و برفی می‌شوند
به گزارش مردم فردا،سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در برخی‌ نقاط‌ آذربایجان شرقی‌، آذربایجان غربی‌، اردبیل‌ و خراسان جنوبی‌ بارش‌ پراکنده، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌ ـ با نفوذ سامانه‌ بارشی‌ ـ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، غرب‌، استان‌های واقع‌ در دامنه‌ها و ارتفاعات‌ جنوبی‌ البرز، سواحل‌ دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و سه‌شنبه‌ در استان‌های ساحلی‌ دریای خزر و برخی‌ مناطق‌ شمال شرق‌، شرق‌، شمال غرب‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی و شرقی‌ رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

چهارشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در شمال غرب‌ و غرب‌ سواحل‌ دریای خزر و پنجشنبه‌ در برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌، غرب‌، غرب‌ سواحل‌ دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی بارش‌ رخ‌ خواهد داد. لازم به‌ذکر است‌ در ارتفاعات‌ مناطق‌ سردسیر بارش‌ به‌ صورت‌ برف‌ خواهد بود.

طی‌ ۵ روز آینده در ارتفاعات‌ جنوبی‌ کرمان و سیستان و بلوچستان، در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌شب‌ رگبار پراکنده گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد انتظار می‌رود.

یکشنبه‌ در نوار شرقی‌، دوشنبه‌ در غرب‌، شمال غرب‌، استان‌های واقع‌ دامنه‌های جنوبی‌ البرز و بخش‌هایی‌ از مرکز و سه‌شنبه‌ در استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز، مرکز، جنوب‌، جنوب‌ شرق‌ و شمال شرق‌ کشور در بعضی‌ از ساعات‌ وزش‌ باد شدید و در مناطق‌ مستعد گرد و خاک‌ و کاهش‌ کیفیت‌ هوا پیش‌بینی‌ می‌شود.

سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌ دریای خزر مواج‌ خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdca66nu.49n6i15kk4.html
منبع : ایسنا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین