تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
اخباری که این روزها در هالیوود بسیار زیاد به گوش می رسد، حکایت از آن می کند که مدیران کمپانی پارامونت مالک ترمیناتورها بعد از صحبت‌های اخیر کامرون درباره آینده این مجموعه فیلم، ملاقاتی خصوصی با فیلمساز داشته و از او خواسته اند فیلمنامه پیشنهادی خود را برای قسمت تازه به آنها ارائه کند.
آرنولد ۷۵ساله جلوی دوربین «ترمیناتور» می‌رود؟
به گزارش مردم فردا،مدیران پارامونت به فیلمساز قول داده‌اند هزینه های تولید این فیلم را هر قدر هم که بالا باشد، تقبل خواهند کرد. این اطمینان خاطر از این جهت به کامرون داده شده است، که او به کارگردان تولیدات بسیار گران‌قیمت معروف بوده و هزینه ساخت فیلم‌هایش بسیار کلان است.

همین منابع می‌گویند نتیجه دیدار دو طرف مثبت بوده و کامرون هم برای ادامه همکاری با پروژه ترمیناتور، موافقت خود را اعلام کرده است.
با این وجود، اهل فن بر این باورند که فعلا خیلی زود است که درباره شروع کار فیلمبرداری ترمیناتور تازه اظهارنظر کرد.این دسته از تحلیل گران به این نکته اشاره می‌کنند که قبل از هر چیز باید فیلمنامه فیلم آماده شود و این کار حداقل یک سال طول می‌کشد. بعد از آن، هنوز مشخص نیست داستان قسمت جدید قرار است ماجراهای این مجموعه اکشن ماجراجویانه را به کجا ببرد. از یک سو، آرنولد شوارزنگر بازیگر اصلی این مجموعه فیلم در سن و سالی نیست که بتواند نقش معروف قدیمی‌اش را بازی کند و از سوی دیگر، مدیران هم تمایلی به حضور او در فیلم تازه ندارند. این در شرایطی است که کامرون در مصاحبه جدیدش تاکید کرد که هر ترمیناتور تازه ای که تولید می‌شود باید آرنولد را در نقش اصلی خود داشته باشد. او گفته بود: «فکر کنم مشکل اصلی این است که من ساخت هر ترمیناتوری بدون آرنولد را رد می‌کنم.»

تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند کمپانی پارامونت و جیمز کامرون قبل از انجام هر کاری، باید این مشکل اساسی را بین خود حل و فصل کنند.
همین تحلیل گران این پرسش را هم می پرسند که آیا آرنولد در حال حاضر پتانسیل تجاری چهار دهه قبل خود را دارد یا نه و مهم تر از آن در سن ۷۵ سالگی می‌تواند چالاکی و قدرت قدیمی‌اش را داشته باشد یا نه.
همه این‌ها در شرایطی است که آخرین قسمت مجموعه ترمیناتور که سال ۲۰۱۹ به کارگردانی تیم میلر اکران عمومی شد که در سطح جهانی به فروش پائین ۲۶۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد و نتوانست حتی رقم هزینه‌های تولیدش را پوشش دهد.
https://mardomefarda.ir/vdccmeqs.2bqp08laa2.html
منبع : صبا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما