تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
به تازگی آپدیت مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای کاربران اینسایدر ویندوز 11 منتشر کرده تا پشتیبانی از اندروید 13 را به صورت رسمی به این سیستم عامل اضافه شود. جدیدترین بروز رسانی ویندوز 11 با تغییراتی در WSA همراه شده تا سازگاری بین دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز بهینه‌تر شود.
پشتیبانی از اندروید 13 به ویندوز 11 اضافه شد
به گزارش مردم فردا،بر اساس اعلام مایکروسافت ویندوز ۱۱ پس دریافت این آپدیت از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کند. این قابلیت جدید هم‌اکنون در دسترس کاربران اینسایدر ویندوز قرار گرفته و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک در اختیار سایر تمامی کاربران قرار بگیرد.



آخرین آپدیت ویندوز 11 با تغییراتی در بخش WSA همراه شده است تا سازگاری بین اندروید و ویندوز ۱۱ افزایش یابد. WSA ساب‌سیستمی جدید برای ویندوز است که استفاده‌ی مستقیم از اپلیکیشن‌های اندرویدی را به‌لطف فروشگاه اپلیکیشن آمازون ممکن می‌کند.

آنطور که مایکروسافت اعلام کرده آپدیت جدید WSA زمان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. علاوه بر این استفاده از کلیپ‌بورد و سازگاری اپلیکیشن‌ها با کلیک بهبود یافته است. همچنین با آپدیت نسخه جدید WSA امکان اجرای فایل‌های چندرسانه‌ای نیز مهیا شده است.

پیش از این هم مایکروسافت با انتشار یک آپدیت برای ویندوز 11، بخش اتصال وی پی ان ویندوز 11 را بهبود داده بود. در واقع با اتصال موفق VPN، آیکون کوچکی به شکل سپر، در جلوی نشانگر اتصال شبکه قرار گرفته و به شما نشان می‌دهد که از یک اتصال خصوصی مجازی استفاده می‌کنید.

این قابلیت جدید در بیلد 25247 نسخه Windows 11 Dev عرضه شده و برای فعالسازی این قابلیت از طریق منوی Network & internet در تنظیمات ویندوز و مراجعه به بخش VPN میسر می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcgzw9q.ak9n74prra.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما