تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد روز دوشنبه تصمیم نهایی درباره دربی پایتخت اتخاذ خواهد شد.
وضعیت نهایی دربی فردا مشخص می‌شود
به گزارش مردم فردا،اگرچه ابلاغی درباره تغییر زمان دربی پایتخت به دست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نرسیده اما با توجه به شرایط آب و هوایی احتمال تعویق بازی همچنان وجود دارد. فعلا برنامه سازمان لیگ این است که دربی را روز سه‌شنبه از ساعت 17:30 برگزار کند اما اگر کمیته اضطرار هوا به جمع بندی درباره تعویق دربی برسد، تا فردا اعلام خواهد شد.
سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت:‌«ما طبق برنامه قبلی پیش می‌رویم و اتفاق جدیدی در خصوص برگزاری دربی رخ نداده است. طبق برنامه این بازی روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.»
او ادامه داد: « البته روز دوشنبه طبق استعلام‌های دریافتی از دستگاههای ذیربط شرایط اقلیمی بررسی خواهد شد و اگر شرایط برای برگزاری بازی مهیا نباشد می‌توانیم بازی را 24 ساعت به تعویق بیندازیم. نکته مهم اینکه ما میزان آلودگی هوا را در ورزشگاه آزادی در نظر می‌گیریم و کاری به کیفیت هوای سایر نقاط تهران نداریم.»
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا دربی بدون تماشاگر است،‌بیان کرد:‌«قطعا دربی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. آلودگی هوا به گونه‌ای است که می‌تواند برای تماشاگران و به خصوص افراد سنین بالا مشکل‌ساز شود.»
https://mardomefarda.ir/vdcjt8ev.uqeihzsffu.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما