تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲
جالب است ۰
تیراندازی مرگبار شبانه در یکی از شعبات شرکت زنجیره‌ای «وال‌مارت» در ایالت ویرجینیا آمریکا، دست کم ۱۰ کشته بر جای گذاشت.
تیراندازی مرگبار در «ویرجینیا» آمریکا دست کم ۱۰ کشته برجای گذاشت
به گزارش مردم فردا،به نقل از اسپوتنیک، مقامات شهر چساپیک واقع در ایالت ویرجینیا آمریکا اعلام کردند که تیراندازی مرگبار در یکی از شعبات فروشگاه زنجیره‌ای معتبر «وال‌مارت»، چندین نفر کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

شهرداری چساپیک، در توییتر نوشت: پلیس چساپیک تایید می‌کند که یک حادثه تیراندازی انتحاری با تلفات جانی در شعبه والمارت در میدان سَم، رخ داده و تیرانداز کشته شده است.

بر اساس اعلام پلیس چساپیک، این تیراندازی مرگبار دست کم ۱۰ کشته و شماری مجروح برجای گذاشته و ماموران همچنان در جستجوی دیگر قربانیان احتمالی هستند.

این حادثه تنها چند روز پس از آن رخ داد که یک فرد مسلح با یورش به یک کلوپ شبانه در کلورادو، پنج نفر را کشت و دست کم ۱۷ تن را مجروح کرد.

بر اساس گزارش‌ها،  تا پایان ژوئن سال جاری میلادی، ۲۴۶ حادثه تیراندازی جمعی در آمریکا رخ داده که با شمار حوادث تیراندازی رخ داده در بازه‌ای مشابه در سال ۲۰۲۱ برابر است. 

در حالی که آمریکایی‌ها در سراسر این کشور برای وضع قانون حمل سلاح تقلا می‌کنند، بر اساس نظرسنجی مشترک موسسه «یوگاو و یاهو»، تنها کمتر از نیمی از مردم این کشور با «تشدید قوانین حمل سلاح» موافق هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcb00b8.rhbaspiuur.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین