تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
مرجانه گلچین از چهارشنبه با سریال کمدی «نقطه سر خط» ساخته سعید آقاخانی به تلویزیون می‌آید. حمید لولایی، مریم سعادت و اشکان اشتیاق دیگر بازیگران این سریال محصول سال 90 هستند.
«مرجانه گلچین» با طنزی دیگر به تلویزیون می آید
به گزارش مردم فردا،حمید گودرزی سریال «طلاق» اثر ابوالقاسم طالبی را آماده پخش دارد و احتمالا در زمستان، این مجموعه را روی آنتن خواهد داشت.«طلاق» مضمونی سیاسی دارد و مجید واشقانی، جعفر دهقان و شهرام عبدلی از بازیگران آن هستند.
رضا فیاضی با سریال «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده در شبکه دو دیده می‌شود. قرار بوده است این مجموعه با بازی حمید لولایی، خشایار راد، افسانه ناصری و نصرا... رادش از دیشب ساعت 21:30 جایگزین «آتش سرد» شود.
نصرا... مدقالچی جمعه از بیمارستان مرخص شد. به گزارش ایسنا، این گوینده پیش کسوت مدتی پیش به دلیل بیماری قلبی، تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون دوران نقاهت را سپری می‌کند.
فریبا نادری سریال «زیر یک سقف» را از شبکه نسیم روی آنتن دارد. این مجموعه با بازی رامین ناصرنصیر، ایمان صفا، شهین تسلیمی و یزدان فتوحی، هر شب ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود.
آتش تقی‌پور از حضورش در سریال «مستوران 2» ساخته علی هاشمی خبر داده است. علاوه بر او، محیا دهقانی و کاوه خداشناس نیز دیگر بازیگران جدیدی هستند که جلوی دوربین این مجموعه تاریخی رفته‌اند.
https://mardomefarda.ir/vdcd5s0f.yt0on6a22y.html
منبع : خراسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما