کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«مرجانه گلچین» با طنزی دیگر به تلویزیون می آید

خراسان , 23 آبان 1401 ساعت 16:00

مرجانه گلچین از چهارشنبه با سریال کمدی «نقطه سر خط» ساخته سعید آقاخانی به تلویزیون می‌آید. حمید لولایی، مریم سعادت و اشکان اشتیاق دیگر بازیگران این سریال محصول سال 90 هستند.


به گزارش مردم فردا،حمید گودرزی سریال «طلاق» اثر ابوالقاسم طالبی را آماده پخش دارد و احتمالا در زمستان، این مجموعه را روی آنتن خواهد داشت.«طلاق» مضمونی سیاسی دارد و مجید واشقانی، جعفر دهقان و شهرام عبدلی از بازیگران آن هستند.
رضا فیاضی با سریال «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده در شبکه دو دیده می‌شود. قرار بوده است این مجموعه با بازی حمید لولایی، خشایار راد، افسانه ناصری و نصرا... رادش از دیشب ساعت 21:30 جایگزین «آتش سرد» شود.
نصرا... مدقالچی جمعه از بیمارستان مرخص شد. به گزارش ایسنا، این گوینده پیش کسوت مدتی پیش به دلیل بیماری قلبی، تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون دوران نقاهت را سپری می‌کند.
فریبا نادری سریال «زیر یک سقف» را از شبکه نسیم روی آنتن دارد. این مجموعه با بازی رامین ناصرنصیر، ایمان صفا، شهین تسلیمی و یزدان فتوحی، هر شب ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود.
آتش تقی‌پور از حضورش در سریال «مستوران 2» ساخته علی هاشمی خبر داده است. علاوه بر او، محیا دهقانی و کاوه خداشناس نیز دیگر بازیگران جدیدی هستند که جلوی دوربین این مجموعه تاریخی رفته‌اند.


کد مطلب: 14397

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/14397/مرجانه-گلچین-طنزی-دیگر-تلویزیون-می-آید

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir