تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
تا امروز حضور دو قهرمان المپیک و ۳ قهرمان جهان به عنوان خارجی‌های ۴ تیم صعود کننده، در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شده است.
لیگ کشتی/ حریف یزدانی هم می‌آید
به گزارش مردم فردا،روز گذشته تیم بانک شهر از جذب زائور اوگویف و عباس گادژی ماگومدف روس خبر داد اما آنها تنها خارجی‌هایی نیستند که قرار است تیم‌های ایرانی را در لیگ برتر همراهی کنند.
مازیار رضایی نماینده فدراسیون کشتی روسیه در ایران در این باره به تسنیم گفت: تا اینجای کار حضور دو قهرمان المپیک و 3 قهرمان جهان در لیگ برتر قطعی شده و شاید سه کشتی‌گیر خارجی دیگر هم به این جمع اضافه شوند.
هرچند روس‌ها امسال اجازه شرکت در مسابقات جهانی را پیدا نکردند اما آنها در لیگ ایران همچنان مشتریان پروپا قرصی دارند و همچنان به دلیل برتری فنی و تکنیکی روس‌ها و نزدیکی آنها به ایران، تیم‌ها تمایل بیشتری به استفاده از کشتی‌گیران این کشور در لیگ برتر دارند.
از جمع 8 کشتی‌گیر خارجی که تا امروز حضور 5 نفر آنها در لیگ صددرصدی شده است، 7 نفر روسند و یکی هم گرجستانی. گئورگی الباکیدزه گرجستانی که در فینال وزن 70 کیلوگرم امیدهای جهان موفق شد امیرمحمد یزدانی را شکست دهد هم یکی از خارجی‌هایی است که به احتمال فراوان در لیگ برتر کشتی خواهد گرفت.
https://mardomefarda.ir/vdcexw8z.jh8eni9bbj.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما