تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰
جالب است ۰
مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران معتقد است حسن یزدانی با کوله باری از مدال و افتخارات جهانی و المپیک به فکر مبلغ قرارداد نبود و فقط قصد کمک به تیمش را دارد.
یزدانی فارغ از مبلغ قرارداد قصد کمک به تیم شهرش را دارد
به گزارش مردم فردا،هادی حبیبی مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در آستانه حضور در رقابتهای لیگ برتر به خبرنگار مهر گفت: راه سختی را برای تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته داریم اما با برنامه ریزی دقیق و تکیه بر تجربیات قبلی فقط به حفظ جام قهرمانی فکر می‌کنیم.
وی به نقض مهم و تأثیرگذار رضا یزدانی به عنوان سرمربی تیم صنایع اشاره کرد و افزود: او یکی از قهرمانان خوشنام و عنوان‌دار ایران و جهان است که توانست با گذر از سختی‌ها و مشکلات فراوان، تیمی توانمند و مدعی را برای حضور در لیگ برتر امسال جمع کند. حضور او در رأس امور تیم صنایع باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه برای بچه‌ها خواهد شد و مطمئناً امسال هم ما با تکیه بر اتحاد و همدلی همه جانبه کشتی گیران و مربیان به نتایج خوبی خواهیم رسید.
حبیبی با اشاره به مبلغ قرارداد حسن یزدانی برای حضور در تیم صنایع ادامه داد: یزدانی قهرمان ۸ مداله کشتی جهان و المپیک بیش از هر چیز قصد کمک و همکاری با تیم شهرش را دارد و طی مذاکره با سرمربی به دور از اولویت‌های مالی به تیم ما پیوست. او خودش هم معتقد است به مبلغ قرارداد توجهی ندارد و فقط به کشتی گرفتن در تیم شهرش می‌اندیشد.
مربی تیم صنایع در پایان با تاکید بر پایبندی باشگاه به تعهدات مالی اظهار داشت: بی تردید مسئولان باشگاه در لیگ امسال هم مثل سال گذشته به تعهدات مالی خود پایبند خواهند بود. همانطور که بارها اعلام شده ما برخلاف برخی تیم‌ها رقمی را برای کشتی گیران خود اعلام و پیشنهاد می‌کنیم که کشتی گیران بعد از پایان لیگ بتوانند بدون دردسر و مشکل به حقشان برسند و به شکایت و اقدامات قانونی متوسل نشوند. در نتیجه امسال هم مثل گذشته با تمامی بچه‌ها به طور کامل و دقیق تسویه حساب خواهیم کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcg3w9q.ak9wt4prra.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما