تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۳۰
جالب است ۰
انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲ کوالکام همراه با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شود. خیلی از کاربران منتظر این تراشه و دستگاه‌هایی هستند که ممکن است آن را ارایه کنند.
آیا اسنپدراگون ۷ نسل ۲ برای گلکسی S23 FE انتخاب خوبی خواهد بود؟
به گزارش مردم فردا، سری FE سامسونگ هر چند هنوز در خانواده S22 عضوی ندارد اما طرفداران آن، به خصوص طرفدارن Galaxy S20 FE دوست دارند یک جانشین شایسته برای این سری ببینند. پرسش اما اینجاست که آیا اسنپدراگون ۷ نسل ۲ برای گلکسی S23 FE انتخاب خوبی خواهد بود؟

اسنپدراگون ۷ نسل ۲ برای گلکسی S23 FE
کوالکام خود را برای نشست اسنپدراگون که اواخر پاییز امسال و در هاوایی برگزار می‌شود، آماده می کند. جایی که انتظار می رود چیپست پرچمدار سال 2023 خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 را معرفی کند.

در حالی که همه نگاه ها به پردازنده پرچمدار معطوف خواهد شد، انتظار می رود کوالکام نیز اطلاعات بیشتری را نیز ارائه کند. اطلاعات درباره چیپست هایی است که اواخر سال 2022 و اوایل 2023 در تعدادی از گوشی های هوشمند استفاده خواهند شد.

تراشه‌ای با سابقه شایعات کم یعنی اسنپدراگون 7 نسل 2 احتمالا یکی از این تراشه‌ها باشد. در حالی که جزئیات زیادی در مورد تراشه آتی به طور رسمی منتشر نشده است، یک منبع آگاه جزئیاتی را در مورد چیپست آینده فاش کرده است. چیپست Snapdragon 7 Gen 2 با اسم رمز SM7475 را می توان اسنپدراگون ۷ نسل ۲ یا شاید هم Snapdragon 7+ Gen 1 نامید.

اسنپدراگون 7 نسل 2 احتمالا بخش عملکرد را 5 تا 10 درصدی نسبت به نسل قبلی خود افزایش داده است

طبق اطلاعات فاش شده SM7475 دارای یک CPU سه کلاستر خواهد بود. اسنپدراگون ۷ نسل ۲ احتمالا دارای یک هسته اصلی، سه هسته Gold و چهار Silver است. هسته اصلی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند و گفته می شود هسته‌های Gold تقریبا با همان فرکانس اوج عرضه می‌شوند. هسته Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار خواهد کرد. این مشخصات دقیقاً مشابه اسنپدراگون 7 نسل 1 است.

هیچ جزئیات سخت افزاری دیگری در مورد Snapdragon 7 Gen 2 وجود ندارد. البته می‌توانیم انتظار استفاده از هسته‌های جدید را داشته باشیم. این یعنی Cortex A715 برای هسته های Prime و Gold و A510 برای هسته های Silver استفاده شود. در مقایسه با A710 و A510 در اسنپدراگون 7 نسل 1 این یک بهبود است.

اسنپدراگون 7 نسل 2 می‌تواند با ارتقا عملکرد کوچکی همراه باشد، اما بهبود مصرف انرژی را همراه داشته باشد.

نشست اسنپدراگون کوالکام ماه آینده برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که این شرکت تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را در این رویداد معرفی کند. بنابراین می‌توانیم در آن زمان منتظر جزئیاتی در مورد اسنپدراگون 7 نسل 2 باشیم.

جزئیات بیشتر در مورد چیپست های آینده کوالکام ماه آینده فاش خواهد شد. قبلاً مشخص شده بود که گلکسی اس ۲۳ به طور انحصاری از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند و می تواند بر روی بهره وری انرژی و عملکرد حرارتی تمرکز کند. اسنپدراگون 7 نسل 2 نیز برای Galaxy S23 FE مناسب به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اسنپدراگون ۷ نسل ۲ برای Galaxy S23 FE انتخاب خوبی باشد؟ هر چند شاید خیلی از کاربران دوست داشته باشند که تراشه پرچمدار یک نسل قبل را روی آن ببینند، دقیقا مثل راهبرد فعلی سری FE که تقریبا یک‌سال پس از سری هم‌نام خود ارایه می‌شوند اما تراشه همان نسل قبل را استفاده می‌کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcc10qs.2bq1i8laa2.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما