تاریخ انتشار :جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۶
جالب است ۰
سامسونگ همانطور که قول داده بود امروز رسماً عرضه گوشی گلکسی S23 FE را آغاز کرد. اما این اتفاق خیلی زود موجب تعجب و بهت علاقه‌مندان به این گوشی هوشمند شد؛ چرا که این شرکت به طور ناگهانی و در اتفاقی کم‌سابقه قیمت این محصول خود را افزایش داده و در سایت رسمی خود قیمتی فراتر از آنچه در گذشته اعلام کرده بود را برای گوشی گلکسی S23 FE در نظر گرفته است.
افزایش ناگهانی و عجیب قیمت گوشی پرطرفدار سامسونگ
به گزارش مردم فردا،ساعاتی پیش عرضه رسمی گوشی گلکسی S23 FE در بسیاری از نقاط و کشورهای جهان آغاز شد و هم اکنون امکان خرید این محصول مورد انتظار از بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه رسمی سامسونگ وجود دارد. البته به نظر می‌رسد عرضه رسمی این گوشی هوشمند آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرود؛ چرا که سامسونگ در اقدامی عجیب تنها 23 روز پس از معرفی این محصول خود، قیمت آن را به میزان نسبتاً زیادی افزایش داده است.

سامسونگ در مراسم رونمایی از گوشی گلکسی S23 FE اعلام کرد که نسخه پایه آن که دارای 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است را با قیمت 600 دلار عرضه می‌کند. اما بلافاصله پس از آغاز عرضه رسمی این گوشی هوشمند بر روی سایت رسمی سامسونگ، مشخص شد که نسخه پایه از این گوشی 630 دلار قیمت گذاری شده است. این یعنی سامسونگ در طی سه هفته پس از معرفی این گوشی قیمت آن را 30 دلار افزایش داده است. این شرکت همچنین در سایت خود اعلام کرده است که نسخه 256 گیگابایتی از گوشی گلکسی FE 23 با قیمت 690 دلار فروخته می‌شود.

براساس گزارش Gsmarena، این موضوع سبب شده است که بسیاری از علاقه‌مندان به این گوشی از خرید آن از فروشگاه رسمی سامسونگ صرف نظر کنند. در عوض آمازون همچنان این گوشی هوشمند را با قیمت اصلی و آنچه که در مراسم رسمی از سوی سامسونگ اعلام شد ادامه می‌دهد. هم اکنون امکان خرید گوشی گلکسی S23 FE با قیمت 599 دلار از این فروشگاه وجود دارد. آمازون همچنین به خریداران این گوشی هوشمند کارت هدیه 100 دلاری اختصاص داده است که آن‌ها می‌توانند در خریدهای بعدی خود از آن استفاده کنند.

به این ترتیب می‌توان گفت که آمازون امکان خرید این گوشی پرطرفدار را با قیمت 499 دلاری ممکن کرده است که قیمتی عالی و جذاب برای آن محسوب می‌شود. همزمان با آمازون، فروشگاه Best Buy نیز امروز اعلام کرد که عرضه گوشی گلکسی S23 FE را با قیمت 599 دلار ادامه می‌دهد و آن نیز برای خریداران این گوشی کارت هدیه 100 دلاری در نظر گرفته است.

سامسونگ تاکنون دلیل این افزایش قیمت ناگهانی را اعلام نکرده است؛ اما باید گفت این اقدام تا حدود زیادی عجیب و بی‌سابقه است. تاکنون تغییر در مشخصات و زمان عرضه گوشی‌های هوشمند پس از برگزاری مراسم معرفی آن‌ها بارها و بارها رخ داده است اما تغییر قیمت آن‌ها اتفاق مرسومی نیست. سامسونگ بدون ارائه هیچگونه توضیح اضافه‌ای قیمت گوشی‌های گلکسی S23 FE خود را افزایش داده است. این اتفاق از بابت اینکه آمازون همچنان به فروش این گوشی با قیمت قبلی خود ادامه می‌دهد نیز عجیب به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر باید گفت که این افزایش قیمت 30 دلاری گوشی گلکسی S23 FE را هم در جایگاهی عجیب قرار می‌دهد که می‌تواند به فروش آن در بازارهای رسمی آسیب بزند. این افزایش قیمت سبب می‌شود که این گوشی تنها 70 دلار نسبت به گوشی پیکسل 8 گوگل ارزان‌تر باشد. گوشی که گفته می‌شود یکی از بهترین محصولات عرضه شده در سال جاری میلادی است. این افزایش قیمت همچنین موجب شده است که فاصله قیمتی گلکسی S23 FE با نسخه استاندارد از گوشی‌های گلکسی اس 23 کمتر شود که ارزش خرید آن را کاهش می دهد. این گوشی هم اکنون با قیمت 800 دلار عرضه می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdciwpar.t1azv2bcct.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما