تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
جالب است ۰
تیم نوجوانان ایران با عبور از سد تیم های لائوس و قرقیزستان صعود خود را به دور نهایی جام ملت ها قطعی کرده است، اما با این حال با همه نفرات در برابر هنگ کنگ حاضر خواهد شد.
تصمیم جالب حسین عبدی؛ با همه نفرات بازی می کنیم
به گزارش مردم فردا،تیم نوجوانان ایران در گروه I ابتدا 3 گل به تیم لائوس زد و در مصاف با میزبان (قرقیزستان) هم با 4 گل پیروز شد و حال در بازی پایانی باید به مصاف هنگ کنگ برود.
با توجه به قطعی شدن صعود ایران به دور نهایی برخی پیش بینی کردند احتمالا ایران با بازیکنان ذخیره خود در این بازی به میدان خواهد آمد اما حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان ایران در این باره می گوید: « بازی آخر ما با هنگ کنگ خواهد بود که با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت. برای من تفاوتی ندارد که تیم مقابل ضعیف یا قوی باشد. امیدوارم بازی‌ خوبی داشته باشیم تا به عنوان سرگروه از گروهمان راهی مرحله نهایی شویم.»
چندی پیش تیم جوانان ایران هم با مربیگری صمد مرفاوی صعود به دور نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی را در بیشکک جشن گرفت. دور نهایی بازی های جام ملت های نوجوانان هم با حضور 16 تیم برگزار می شود که در پایان تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی راهی جام جهانی می شوند.
در سال 2023 شاهد برگزاری جام جهانی نوجوانان و جوانان خواهیم بود. در صورت صعود ایران به این رقابت ها یک اتفاق تاریخی برای فوتبال پایه ایران در سال آتی میلادی رقم خواهد خورد. در سال 2017 هم هر دو تیم ایران در جام جهانی حاضر شدند.
https://mardomefarda.ir/vdcc1iqs.2bq108laa2.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما