تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی فرنگی تأکید کرد که رقابت‌های جام‌جهانی با حضور پرقدرت تیم‌های مجارستان و آذربایجانِ میزبان برگزار خواهد شد.
مجارستان و آذربایجان با تمام قدرت به جام‌ جهانی می‌آیند
به گزارش مردم فردا،حسن رنگرز در خصوص انتخاب تیم اعزامی به مسابقات امیدهای جهان، اظهار داشت: یک اردوی 10 روزه برگزار کردیم و ضمن شناسایی نفرات برتر از طریق برگزاری تمرینات داخلی، وضعیت آمادگی کشتی‌گیران هم مورد بررسی قرار گرفت و براساس آن نفرات اعزامی به اسپانیا انتخاب شدند.
وی در مورد مسابقات جام‌جهانی که اواسط آبان در آذربایجان برگزار می‌شود گفت: از روز چهارشنبه اولین اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به جام‌جهانی به صورت مشترک با اردوی امیدها برگزار خواهد شد. اصلاً فرصتی برای آماده‌سازی نداریم. فقط دو مرحله اردو تا رقابت‌های جام‌جهانی خواهیم داشت و صرفاً می‌توانیم کار هماهنگی را انجام دهیم.
رنگرز درباره ترکیب تیم اعزامی به جام‌جهانی تصریح کرد: قطعاً مدال‌آوران رقابت‌های جهانی بلگراد را در ترکیب تیم نخواهیم داشت و تلاش‌مان این است که یک تیم جوان را در مسابقات شرکت دهیم. اراده ما تکیه کردن و میدان دادن به جوانان در جام‌جهانی است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تأکید بر اینکه این تیم در حال پوست‌اندازی است، ادامه داد: باتوجه به نیاز امروز تیم ملی به پوست‌اندازی و ورود کشتی‌گیران جوان و شایسته به رده سنی بزرگسالان، باید فرآیند انتقال جوانان به بزرگسالان را تسهیل کنیم و اولویت‌مان میدان دادن به جوانان در رقابت‌های رسمی و بین‌المللی همچون جام‌جهانی باشد.
رنگرز در مورد سطح کیفی جام‌جهانی پیش‌رو عنوان کرد: مجارستان حتماً با تیم خوبی می‌آید و آذربایجانِ میزبان هم با بهترین مهره‌هایش به دنبال قهرمانی است. تمام تمرکز ما روی این است که از فرصت حضور در مسابقات امیدهای جهان و جام‌جهانی استفاده کرده و یکسری جوان خوب و مستعد را به تیم ملی بزرگسالان انتقال دهیم.
https://mardomefarda.ir/vdcae6n6.49nee15kk4.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما